Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köra Mac OS X på PC ?


Gäst micke_nkpg

Rekommendera Poster

Mr Potato head
Antar att du tar även prisskildanden ;) kan du inte at jämnföra likvärdiga produkter istället? iaf prismässigt.

Ta vilken prisskillnad? Om man tänker Dell generellt och inte bara den på bilden kan man ju absolut hitta en för samma pris. Däremot håller jag med om att jämförelsen var ganska meningslös, vem skulle inte ta en Mac Pro när man jämför med Dell? Då en motsvarande Dell är dyrare (sist jag kollade iallafall), fulare och klarar inte OS X utan trix. Dock vet jag inte om det är någon speciell Dell på bilden som han tänkte på.

 

Sen har ju A_bite_of_the_apple rätt i det han säger också angående designen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 228
  • Created
  • Senaste svar
Gäst micke_nkpg
Ta vilken prisskillnad? Om man tänker Dell generellt och inte bara den på bilden kan man ju absolut hitta en för samma pris. Däremot håller jag med om att jämförelsen var ganska meningslös, vem skulle inte ta en Mac Pro när man jämför med Dell? Då en motsvarande Dell är dyrare (sist jag kollade iallafall), fulare och klarar inte OS X utan trix. Dock vet jag inte om det är någon speciell Dell på bilden som han tänkte på.

 

Sen har ju A_bite_of_the_apple rätt i det han säger också angående designen.

Ska man göra jämnförelser så ska de vara trovärdiga. Dvs likvärdig prislapp och likvärdig hårdvara. Att jämnföra mac pro med dell i det sammanhanget är att lyfta dell, vilket inte bör göras.

 

Att macbook int ehar fått ett bättre chip är en stor gåta för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller samla ihop två tusen fem hundra PET:flaskor och köp något riktigt istället...

(...om man nu är så fattig så man inte har råd utan måste plastikoperera en gris istället för att skaffa flickvän...)

 

 

Hej,

 

Om jag hade frågat hur en finansering skulle kunna utföras hade ditt svar varit till hjälp, men nu var inte det som var frågan, om Du nu motförmodan läste hela mitt inlägg?

Sedan vet jag inte vad Du har för insikt i min ekonomi, vare sig det gäller att köpa en dator eller flickvän.

 

Tack för övrig information, som höll sig till ämnet.

 

Mvh

Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...