Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fylletråden


DCLXVI

Rekommendera Poster

Det bör det ju göra :ThumbsUp:

 

 

Ja jäklar, natten till onsdag blir det nog inte mycket sömn. Hoppas jag. :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jäklar, natten till onsdag blir det nog inte mycket sömn. Hoppas jag. :w00t:

 

Ja du får ju göra skäl för ditt namn Mr. Fuck :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du får ju göra skäl för ditt namn Mr. Fuck :borstatanderna:

 

 

Jag ska göra mitt bästa. :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska göra mitt bästa. :w00t:

 

:ThumbsUp::D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Fylla under arbetstid :tapparhakan: :chockadskeptisk: !? Trodda fkatiskt inte en ni skulle gå så långt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
Visst ja! kom på att jag uppfann ett OTROLOTGT bra headset för ett tag sedan.

DCLXVI presenterar: Burn in hell system, with license to kill. Farligt men fiiint.

post-15359-1206749972.jpg

Vet ni vad jag har sagt?

Kommer osökt att tänka på en annan universal handsfreemodell.. :whistling:

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer osökt att tänka på en annan universal handsfreemodell.. :whistling:

 

 

Haha. :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ooh whiskey hade jag faktistk planer på att dricka inatt... den fruktansvärt goda som jag inte kan stava till.. Laphroag eller nåt ^_^ kaffe hade dom inte heller på krogen :sorry: men men... öl fanns ju ;)

 

Har jag nämt att jag är i Frankrike? Alltnog; igår var vi ute och gjorde Paris. Som jag inte dricker starkt försökte jag beställa en kopp kaffe där vi satt, i kaffets förlovade land, och allt man får till svar är "no, no coffee". Nu tyckte Trew att det var tid att ställa till en scen där han satt. Som allt han såg var blixtar av ilska minns han inte fullständigt vad han hävde ur sig mot tendern där han stod, men vad Trew kan dra sig till minnes är något i stil med "Gah! Dämit! Where the hell can I get a cup of coffee in this Godforsaken hellhole! Dämn! Why the f**k does France have to be so däm.... French?! Dämn it!" Till saken hör att detta hände någon gång under den mörkare/ljusnande tiden på dygnet. Då hade en anna inte fått i sig något kaffe sen klockan nio på morgonen...

 

 

Fyll på (haha, en aforism!)//Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag nämt att jag är i Frankrike? Alltnog; igår var vi ute och gjorde Paris. Som jag inte dricker starkt försökte jag beställa en kopp kaffe där vi satt, i kaffets förlovade land, och allt man får till svar är "no, no coffee". Nu tyckte Trew att det var tid att ställa till en scen där han satt. Som allt han såg var blixtar av ilska minns han inte fullständigt vad han hävde ur sig mot tendern där han stod, men vad Trew kan dra sig till minnes är något i stil med "Gah! Dämit! Where the hell can I get a cup of coffee in this Godforsaken hellhole! Dämn! Why the f**k does France have to be so däm.... French?! Dämn it!" Till saken hör att detta hände någon gång under den mörkare/ljusnande tiden på dygnet. Då hade en anna inte fått i sig något kaffe sen klockan nio på morgonen...

Fyll på (haha, en aforism!)//Trew

 

Haha. :hihihi:

Hur togs det emot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fylla under arbetstid :tapparhakan: :chockadskeptisk: !? Trodda fkatiskt inte en ni skulle gå så långt :P

 

:hihihi:

 

Kommer osökt att tänka på en annan universal handsfreemodell.. :whistling:

 

Men mitt är bättre :whistling::hihihi:

 

Har jag nämt att jag är i Frankrike? Alltnog; igår var vi ute och gjorde Paris. Som jag inte dricker starkt försökte jag beställa en kopp kaffe där vi satt, i kaffets förlovade land, och allt man får till svar är "no, no coffee". Nu tyckte Trew att det var tid att ställa till en scen där han satt. Som allt han såg var blixtar av ilska minns han inte fullständigt vad han hävde ur sig mot tendern där han stod, men vad Trew kan dra sig till minnes är något i stil med "Gah! Dämit! Where the hell can I get a cup of coffee in this Godforsaken hellhole! Dämn! Why the f**k does France have to be so däm.... French?! Dämn it!" Till saken hör att detta hände någon gång under den mörkare/ljusnande tiden på dygnet. Då hade en anna inte fått i sig något kaffe sen klockan nio på morgonen...

 

 

Fyll på (haha, en aforism!)//Trew

 

:lol:

 

Förstår din ilska, särskillt efter så många timmar utan svart guld i kroppen.

Du skriver snyggt Trew, fortsätt med det :ThumbsUp:

Fick du dig något kaffe till slut då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Fylla under arbetstid :tapparhakan: :chockadskeptisk: !? Trodda fkatiskt inte en ni skulle gå så långt :P

Du har aldrig jobbat på en Finlands/Danmarksbåt va? ;):whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Du har aldrig jobbat på en Finlands/Danmarksbåt va+ ;):whistling:

Har inte jobbat alls B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Har inte jobbat alls B)

 

Nej det ska gudarna veta

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. :hihihi:

Hur togs det emot?

 

Vi blev utkastade en stund senare...

 

Förstår din ilska, särskillt efter så många timmar utan svart guld i kroppen.

Du skriver snyggt Trew, fortsätt med det :ThumbsUp:

Tackar!

 

Fick du dig något kaffe till slut då?

 

Inte förrän morgonen därpå... :chockadskeptisk: Tror att B&B-personalen tyckte att det var lite jobbigt att jag trotts de fånigt stora kopparna sprang efter påfyllning varannan minut... Kan iförbifarten nämna att avsknaden av kaffe nog dessutom var hälsovådlig. Jag gjorde nämligen inte stort förrän efter nästan en vecka...

 

 

//Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tamtadam! Alla ni som inte har adblock på vet att det är sommarrea på CPon (eller aids som vi säger i vbg)... Gör det! Ät den!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men rean då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men rean då?

 

Javisst! den är som den är :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

nu sitter man här och förkrökar!:P

 

fan vad najs det är!

 

är det nån mer som ska festa ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...