Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

En viktig källkritisk tumregel. En part som tillstår något negativt om sig själv är praktiskt taget, om än inte principiellt, trovärdigare än om den framhåller något positivt om sig själv. :nerd:

Nu var det bara lite “bus”. :ThumbsUp: Och poängen var att de framhåller sig som bäst i något. ^_^ (i det här fallet mest regn) ;)“Det finns inga som slår oss i det”... typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu var det bara lite “bus”. :ThumbsUp: Och poängen var att de framhåller sig som bäst i något. ^_^ (i det här fallet mest regn) ;)“Det finns inga som slår oss i det”... typ.

Jag förstod att du skojade, så jag skojade tillbaka. Uppgifterna kommer från SVT/SMHI... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen lite +° igen. :galetglad:

post-64246-0-25460900-1489044380.png

Kanske man kan komma ivåg och handla lite idag då. Var i a f ute och skottade igår så rent och fint är det vid bilen. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en sväng i Skövde idag och det var ett plaskande överallt om jag inte såg upp. Jag kände ett lätt duggregn en stund också. Med alla dessa +° jag dessutom ser i prognoser så lär snön inte bli långlivad. ^_^

 

post-5952-0-02021300-1489066048.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en sväng i Skövde idag och det var ett plaskande överallt om jag inte såg upp. Jag kände ett lätt duggregn en stund också. Med alla dessa +° jag dessutom ser i prognoser så lär snön inte bli långlivad. ^_^

 

attachicon.gifvader_fkp.png

:yeahbaby: Ja, bort med ski†en. Såg ngt om upp mot 8°C till helgen. Danko very mucho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:yeahbaby: Ja, bort med ski†en. Såg ngt om upp mot 8°C till helgen. Danko very mucho.

 

Håller med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För en gångs skull är jag lika less på snön som ni är. Jag tänker inte börja promenera igen förrän den är borta. Den är på god väg nu, så det ska väl inte behöva dröja alltför länge. En grådag idag med runt fyra plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Våren knackar på dörren. Värmen kommer sakta men säkert i takt med att fader sol skickar alltmer av sina livgivande strålar. sol.gif

 

post-5952-0-19592700-1489235138.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-64246-0-35952000-1489491681.png

Har börjat smyga ner värmen lite inne nu när det som oftast är +°. :yeahbaby: Tänkte man kanske kan ha den av fram till månadsskiftet. :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blåser rätt hårt nu. Har gjort nästan hela dagen. Ett 5-sekunders strömavbrott blev det med vid ett tillfälle. :glare:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...