Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

så här ser det u bra ut! frågan och det är samma villkor utanför fönstret

 

 

 

post-154-0-37076000-1454586184_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För fyra timmar sedan var det -7. Nu är det -1. Med den här takten blir det över 30 grader vid lunch i morgon. :totaltgalen:

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sol idag, genom dis, som mest 7,3 plus i skuggan, nästan nio i solen (den värmer lite grann i alla fall). Fåglarna sjöng. Vårlikt. Mildvädret ser ut att hålla i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här utanför Sevilla är det sol, blåsigt och tolv plus i skuggan. Men det blir väldigt varmt i solen i skyddat läge. Kom nyss in efter att ha solat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här utanför Sevilla är det sol, blåsigt och tolv plus i skuggan. Men det blir väldigt varmt i solen i skyddat läge. Kom nyss in efter att ha solat.

Aah... du är i Spanien och kikar på hus? Gôtt. :ThumbsUp:

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur är det i de delar där det inte har fått vinter ännu ?

 

Brytdatumet den 15 februari innebär också att om det aldrig blir meteorologisk vinter (fem dygn på raken under 0 grader) kan hösten inte pågå längre än till och med den 14 februari. Om temperaturen omkring den 15 februari då pendlar kring medeltemperatur på 0 grader råder ingen definierad årstid förrän man får sju dygn på raken med över 0 grader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aah... du är i Spanien och kikar på hus? Gôtt. :ThumbsUp:

Nä, det behöver jag inte, bor hos min syster och hennes man. Jag har eget rum och eget badrum. Helpension i övrigt inklusive starkvaror, restaurangbesök och resor. 50-årspresenten. Kul att fylla gubbe! ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helpension i övrigt inklusive starkvaror, restaurangbesök och resor. 50-årspresenten. Kul att fylla gubbe! ^_^

Skål på dig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, det behöver jag inte, bor hos min syster och hennes man. Jag har eget rum och eget badrum. Helpension i övrigt inklusive starkvaror, restaurangbesök och resor. 50-årspresenten. Kul att fylla gubbe! ^_^

Gôtt... :ThumbsUp: Ja, passa på att njuta medans du är där och slipper istiden vi har.

 

 

Det var annars lite för ordlekens skull jag skrev så...

Kika på hus ... se villa x_whistle.png:rolleyes:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gôtt... :ThumbsUp: Ja, passa på att njuta medans du är där och slipper istiden vi har.

 

 

Det var annars lite för ordlekens skull jag skrev så...

Kika på hus ... se villa x_whistle.png:rolleyes:^_^

Jaha, den fattade inte jag.

Vad gäller vädret är det vinter här också, fast på ett annat sätt.

Det känns inte som vår eller sommar, trots allt som blommar.

Lite konstigt, faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...