Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Den som ändå hade sommar utanför sitt fönster

Den 8 februari ska jag ditåt. Malaga och Sevilla. Hoppas på lite varmt väder. ^_^

  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 8 februari ska jag ditåt. Malaga och Sevilla. Hoppas på lite varmt väder. ^_^

vad kul!

SMHI utlovar plusgrader i nästa vecka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo om man bor i, kommer från, Thailand :D

:DNejdå... Det blir 24-29°C. Trevlig svensk sommarvärme. :ThumbsUp:

El eg. 23-30°C gillar jag väl bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

plusgrader plusgrader plusgrader :galetglad:

post-154-0-17387500-1453458029_thumb.png

Redigerad av ronny
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Nu vänder båda väderindexen uppåt. Det är tecken på att mildare väder är att vänta på sikt. Så om du gillar vintervädret som är just nu, passa på! Skjut inte upp skidturen om du inte måste.

 

Helt apropå, nu ska det bli mildare. Vill man se runt hörn vad gäller vädret är de där indexen bra att följa. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande kallt. Och råkallt, det är någon slags dimma ute.

 

Torsdags morse så hade jag -18 grader här på morgonen, Idag har det varit riktigt disigt med ett mindre antal meters sikt på sina stället när jag begav mig neråt Sjöbo för att hämta barnen. Väl i Sjöbo så var där stjärnklart med fullmåne...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsdags morse så hade jag -18 grader här på morgonen, Idag har det varit riktigt disigt med ett mindre antal meters sikt på sina stället när jag begav mig neråt Sjöbo för att hämta barnen. Väl i Sjöbo så var där stjärnklart med fullmåne...

Men idag bara ensiffrigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsdags morse så hade jag -18 grader här på morgonen, Idag har det varit riktigt disigt med ett mindre antal meters sikt på sina stället när jag begav mig neråt Sjöbo för att hämta barnen. Väl i Sjöbo så var där stjärnklart med fullmåne...

Precis, skumt väder. Ungefär så här också, det kom och gick.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plus 3,1 som mest, hittills idag. Dimmigt. Det slaskar en del nu på vägarna. Men fortfarande hålls kölden kvar, lagrad i mark och snötäcke. Men börjar det regna och blåsa lär det töa snabbt.

 

PS. Macens egen vädertjänst är rätt tvärsäker av sig. ^_^

 

post-28798-0-12198600-1453730449.png

Redigerad av Alix
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...