Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Väderläget just nu


asson
 Share

Rekommendera Poster

Solen skiner, runt 20°, genomsvett, nyss kommit hem efter att ha varit i grannbyn och hjälp en nybliven biodlare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bedrövligt väder, regn och rusk, ....skulle inte ens släppa ut frugan :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massa blåst... Och regn. 7 meter i sekunden stod det att det skulle blåsa. Eller hur. När mina utestolar har blåst omkull. Här uppe ser det ut som om jag typ skulle blåsa iväg om jag gick ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Massa blåst... Och regn. 7 meter i sekunden stod det att det skulle blåsa. Eller hur. När mina utestolar har blåst omkull. Här uppe ser det ut som om jag typ skulle blåsa iväg om jag gick ut...

394663[/snapback]

haha :D:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Regn och åter regn. Mina stackars tomater kommer aldrig ur sina gröna kostymer :armskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18,3° och det är uppehåll för tillfället, men det blåser kuling...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Regn och åter regn. Mina stackars tomater kommer aldrig ur sina gröna kostymer :armskeptisk:

394683[/snapback]

Du har väl hör talas om "Stekta gröna tomater" Var nån film eller nåt tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sol o blåst, hur varmt det är har jag ingen pejl på, jacka krävdes i alla fall utomhus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att låta tjatig. REGN och åter regn :deppig: tror jag ska dansa SOLdansen. Får jag lov Pirre :pompoms::pompoms::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12° och mulet i stockholm....men jag tar med mig paraplyet till jobbet i alla fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...