Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Årets julklapp!


vendela

Rekommendera Poster

Hejsan.

 

I dag säger Handelns utredningsinsistitut (HUT), dvs de som spårar "årets julklapp" att MÖSSAN kommer att bli årets julklapp.

Hur är det möjligt?

Jag skulle aldrig få för mig att ge någon en mössa som julklapp. En mössa köper man ju till sig själv, för att man fryser eller att man tycker att det är snyggt. Men inte som julklapp.

Jag kan tyvärr inte tänka mig att mössan, kommer vara instoppade i små julklappar under granen.

 

Men det ska bli intressant att se resultatet efter jul.

Är det mössan som är årets julklapp?

 

GOD JUL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha en mössa! Köpt en ny fin sak för ett par veckor sedan, slarvades bort efter ett par dagar. Införskaffade istället en ny basker förra lördagen kl 1630. Försvann spårlöst nån gång mellan 2330-0500.

 

Om ni sett magnus mössa eller basker, ring 1-800-MAGNUS-MÖSSA

 

Och för alla er som vill göra den goda gärningen och köpa ett lager mössor i julklapp till alla förtappade klumparslen som mig själv, spana in t ex http://se.zoovillage.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka priser för mössor och kepsar (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ha en mössa! Köpt en ny fin sak för ett par veckor sedan, slarvades bort efter ett par dagar. Införskaffade istället en ny basker förra lördagen kl 1630. Försvann spårlöst nån gång mellan 2330-0500.

 

Om ni sett magnus mössa eller basker, ring 1-800-MAGNUS-MÖSSA

 

Och för alla er som vill göra den goda gärningen och köpa ett lager mössor i julklapp till alla förtappade klumparslen som mig själv, spana in t ex http://se.zoovillage.com/

haha det är det jag säger ;) Ta av dig mössan när du är ute och svirar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte mössor är så kul att få.

Det är känsligt med mössor. "men jag vill inte ha på mig en illröd toppluva"

 

Mössor, handskar och ja till och med jackor har jag festat bort!!! :blush::blush::(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En ny Scanner ska jag nogbe tomten om, min gamla funkar inte på "normalt" sätt i X... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den gamla hederliga mössan behöver en renesanns. Idag har folk inte ens mössa om det så är 20 minus ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den gamla hederliga mössan behöver en renesanns. Idag har folk inte ens mössa om det så är 20 minus ute.

jag har det

en röd toppluva, som är helt underbart bra, när det är lite mindre kallt, men inte så varmt att man kan gå barhuvad ute. Den är bra när man springer, åkerskidor, skridskor etc (förutom att det blir trångt under hjälmen när man åker skridskor, och att den glider ner i ögonen)

Den är jätteful också :D

 

Jag har även en svart mössa som är varm, men den är inte så kul att berätta om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hejsan!

Jag skulle bara tala om att det är flera butiker som har börjat att använda "årets julklapp" i sina annonser. I min lokaltidning (vet ej vad det står i de övriga landets tidningar) är det veromoda och intersport etc. som har mössan som årets julklapp.

 

ha det bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...