Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kärleksbrev till Apple Inc


Titanium

Rekommendera Poster

Detta är ett kärleksbrev till Apple.

 

Jag har ibörjan alltid köpt deras värsta datorer men nu på senare år har jag haft iBook, Macbook och är ändå supernöjd. Deras design är givetvist snyggt, framförallt genomtänkt från början, men

det är först efter några månader man faller. Designen blir man påmind om varje dag. (Älskar t ex MacBooks tangentbord vilket jag inte gillade från början). Sedan när man ser en svart Macbook i b-filmen Göta Kanal 2 så gråter man nästan hur jävla snygg den är, hur apple alltid tar andra vägar, t ex hög priotering av produktplacering i filmer/tv.

 

Mac OS X har nu när Leopard kommer, utvecklats från snygg yta till extremt bra operativ, tror inte det finns något som kan tävla med det. Windows lever ännu på marknadandelar, ej kompetens.

 

iPod är ren design och skapar glädje. En väldigt bra produkt med design som ingen annan.

 

iPhone kommer helt klart bli Apples största produkt. De har blandat de bästa bitarna från Mac och iPod. De har med stor nörderi skapat något alla coola vill ha. Det är NÖRDERIET jag tror inget

av de andra konkurenterna har. De vill vara coola och går ej sin egen väg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Disp0sable

Hmmm... Vad ska man svara på detta? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm... Vad ska man svara på detta? :huh:

 

Ja det känns allt lite besynnerligt... :huh: Jag svarar med en smiley...

 

" :fulfejs: "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...