Jump to content
Just nu i M3-nätverket

OS X hackat

magnus

Recommended Posts

…kikar just på 24 på 4an. Babblar nått om datorer och att de blivit hackade, så filmar de skärmen och där ser man snygga OS X på en delikat Cinema-skärm. hackad! det var som attan… Kanske inte alltid bra att Apple gör så snygga burkar att varenda tv-program/film vill ha med dem…

Och jag tittar på TV2 Hemligstämplat, bara iMacar "Widescreen" :lol:

Journalister vill ibland bevisa sin tes oavsett om den är vettig eller ens relevant och i det kriget tas inga fångar!

>>magnus

Ta det inte personligt, ända sedan WarGamesskall datorer hackas på film och TV, oavsett om de går på fönster, pingviner eller stora katter! :P

rastapopoulos

Det allra roligaste med denna sköna TV-serie (vilken f ö ser ut att vara inspelad direkt i Cupertino med tanke på alla Macar och Apple-displays) är att den presenteras av - håll i er nu - Microsoft! Hohohoho

Jag bara funderar på om det finns några kända fall där trojanska hästar har placerats i en OSX-dator?

Hej.

Skulle bara säga, att Annika Bengtzon i Liza Marklunds böcker, använder Mac. Och när Annika ska ta reda på fakta använder hon Google .....

Ha det bra!

Fina är även Apple-skärmarna i nya "The Hulk". Minns jag satt i biomörkret och kände ett leende sprida sig på mina läppar. Det ser kul ut med snurrande molekyler och data som blixtsnabbt bearbetas hit och dit, upp och ner. Fräckt.

:D

Det finns väl rätt så avancerade "sådana" program för DNA och sånt för mac vill jag minnas, dock bara vad jag sett nån gång och kan inte nämna nåt på rak arm.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...