Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Jag tror apple skämms över kameran i Iphone


svard

Rekommendera Poster

marcushedenstrom

Jag tror inte. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
Varför tror du det?

Skulle väl vara för att de aldrig har demat den. Jag vill faktiskt se hur det funkar utan en riktig avtryckare!

 

Å andra sidan tror jag inte apple skulle göra en kamera de inte kan stå för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle väl vara för att de aldrig har demat den. Jag vill faktiskt se hur det funkar utan en riktig avtryckare!

Jag tror det är precis det trådskaparen tänkte på, det har varit väldigt tyst om kameran. Kan faktiskt inte dra mig till minnes att jag har hört knappt någonting om den. Skulle det vara en "monsterkamera", något alldeles speciellt, skulle Apple säkert ha talat om och demonstrerat den.

 

För mig spelar det inte så stor roll hur det blir med kameran dock, ser mest mobilkameror som leksaker, vill man fota anser jag att man bör skaffa en "riktig" kamera istället. Men det är bara min åsikt, har förstått att kameran är viktig för vissa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
Jag tror det är precis det trådskaparen tänkte på, det har varit väldigt tyst om kameran. Kan faktiskt inte dra mig till minnes att jag har hört knappt någonting om den. Skulle det vara en "monsterkamera", något alldeles speciellt, skulle Apple säkert ha talat om och demonstrerat den.

 

För mig spelar det inte så stor roll hur det blir med kameran dock, ser mest mobilkameror som leksaker, vill man fota anser jag att man bör skaffa en "riktig" kamera istället. Men det är bara min åsikt, har förstått att kameran är viktig för vissa.

Den åsikten är helt rätt, mobilkameror kan fotrfarande inte mäta sig med riktiga. Jo, bilder tagna med nokia n95 kan är faktiskt förvirrande lika "riktiga bilder".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ha väl sagts att den har 2 megapixlar va? Eller har jag bara fått för mig det? Jag tycker att kameran i mobilen är ganska viktig eftersom man då kan ta lite kort när man glömt kameran hemma och ändå få det i någorlunda bra kvalité. Tycker de kunde slängt in en lite bättre kamera i den tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästan varje mobil som säljs idag säljs med kamera. Om man köper iPhone för sin kamera så har man valt helt fel mobil. iPhone är revolutionerande på många andra sätt, Apple har trots allt tagit ca 250 nya patent bara på denna telefon. Så jag tror att de flesta som köper iPhone inte bryr som om kameran.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första inlägg:

Kort, lätt utmanande fråga. :fundersam:

 

En test/undersökning av nån av oss, som vill vara hemlig? B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...