Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu närmar jag mig inlägg 1000!


Axelman

Rekommendera Poster

Snart blir det en högtidsstund där man går in i datahistorien som den tredje som sprände 1000-vallen :angel: . Jag förstår att ni är avundsjuka men olika falla ödets lotter..... :lol: Efter detta så har attraktionskraften bedarrat. En fjärdeplats kommer ingen ihåg! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Jeg var forresten den første på forumet som passerte 100 innlegg :P

 

Men så reiste jeg bort i en lang periode og var bare innom foumet for å moderere litt i MacBörsen :huh:

 

Når jeg kom hjem igjen for noen uker siden, hadde jo 1000-grensen allerede blitt brutt :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis!

 

Jeg var forresten den første på forumet som passerte 100 innlegg  :P

 

Men så reiste jeg bort i en lang periode og var bare innom foumet for å moderere litt i MacBörsen  :huh:

 

Når jeg kom hjem igjen for noen uker siden, hadde jo 1000-grensen allerede blitt brutt  :o

Vem blir först till 10.000? :lol: Blir det jag så SKJUT mig!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla va nära!! 999 Nä nu går jag och lägger mig (bootar om) i sängläge! (w00t) Jag törs inte titta................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg kan konstatere at jeg nå har passert 25%-merket på min vei mot 1000 innlegg :lol:

 

Trenger bare å skape 748 innlegg til, så er jeg der (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen i 1000-bröderna Axelman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag som trodde att medlemskap i 10 000 meters klubben var den enda tillhörighet som kunde göra en så exalterad. :rolleyes:

 

Hmm nåja, grattis Axelman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt!! När jag passerade 1000-vallen blev jag yngre, snyggare och rik! Otroligt!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vem når 2000 först?

Själv passerar jag snart 50... konstigt det är samma med min egen ålder, e de sant att man blir yngre när man postat 1000 eller blir man lika gammal?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vem når 2000 först?

Själv passerar jag snart 50... konstigt det är samma med min egen ålder, e de sant att man blir yngre när man postat 1000 eller blir man lika gammal?

håller du samma takt på inläggen som åldern, kommer du aldrig upp i tusen

forumet kommer få ny programvara innan, så räknaren nollställs :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många inlägg var ni uppe på innan förra nollställningen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte inte riktigt vitsen med att tävla om flest inlägg :unsure:

 

Varför jag hamnat så högt fattar jag inte riktigt själv, kanske är det för att jag tycker att

det är kul att få vara till hjälp för någon som har lite trassel, som man själv ev. har upplevt

och därför kan ge råd till andra med.

 

Sen kör man ju fast själv titt som tätt, och efter att ha trixat ett tag så går man ut och får hjälp...

Händer ju också att man skriver en massa annat mer eller mindre nyttigt :lol:

 

Det är ett trevligt forum detta, helt klart, annars hade jag inte varit här så mycket :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, tävla i inlägg är larvig... har rätt många fler inlägg på andra forum än här så totalt skriver jag nog rätt många inlägg per dag, men mer spritt över flera forum (11 st för att vara exakt). Forum är kul! :)

 

Grattis förresten, Axelman. Nu när du är så snygg, ung och rik kanske du kan köpa dig en ny G5:a eller nåt att fira med. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ett trevligt forum detta, helt klart, annars hade jag inte varit här så mycket :D

Jeg har vært innom en del forskjellige forum rundt om, og det eneste forumet jeg har tilbrakt mer tid på enn her på MacWorld er Neoseeker (hvor jeg tilbrakte mye tid i perioden 2001 - 2003). Neoseeker er kjempesvært, med veldig mange forskjellige forum (forumet hvor jeg tilbrakte mest tid har siden sommeren 2002 fått 162224 innlegg i 11881 tråder) Dessverre er Neoseeker svært overmoderert og det reduserer trivslelen så det er lenge siden jeg var der sist (modereringen er dessverre helt nødvendig siden det også er mye SPAM på forumene).

 

Det er som Pocahontas sier; det er trivselen som gjør at jeg holder meg her for det meste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis förresten, Axelman. Nu när du är så snygg, ung och rik kanske du kan köpa dig en ny G5:a eller nåt att fira med.  :lol:

Med en så snabb dator måste han ju kunna öka inläggsflödet så att han passerar poca om bara ett par dagar... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis förresten, Axelman. Nu när du är så snygg, ung och rik kanske du kan köpa dig en ny G5:a eller nåt att fira med.  :lol:

Med en så snabb dator måste han ju kunna öka inläggsflödet så att han passerar poca om bara ett par dagar... :P

Jo men det är sant! Kolla! Så här såg jag ut innan...

gubbe.jpg

...och så här ser jag ut nu!

g_grndy_bcp.jpg

Sen kör jag en nyinköpt PM G4 1,25. Bättre dator har jag aldrig haft!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Axelman - nu kanske jag inte tillhör "målgruppen" men nog fan tycker jag att du var snyggare innan… i varje fall mer personlighet. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men det är sant! Kolla! Så här såg jag ut innan...

gubbe.jpg

...och så här ser jag ut nu!

g_grndy_bcp.jpg

Sen kör jag en nyinköpt PM G4 1,25. Bättre dator har jag aldrig haft!!

HUBBA HUBBA BABY!!!!! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte inte riktigt vitsen med att tävla om flest inlägg :unsure:

Nä. Det är därför jag nyss har passerat 200… ;)

Men det är inte utan man undrar hur "ni toppar" hinner :blink: OK - Att Nils H & Co hänger här förstår jag, och att Axelman kanske har fått tid över kan man ju oxå förstå med tanke på sjukskrivning och uppsägningen som vi talat om i en annan tråd, men övriga?

 

Hur gör du med bina Pocca? Du får inte glömma att de oxå vill ha kärlek och omsorg, nattade på kvällen och en liten klapp på magen när de är ledsna. Eller har du kupan bredvid datorn?

 

Du skulle förresten kanske ge ut en årgångs-honung: Pocca MW special edition? Med din avatar som etikett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina bin.....de har gått i vila förhoppningsvis, i det rusk som nu råder ger de sig inte ut.

Det är visserligen nära 10+, men vad ska de små liven ute och göra, finns inget ute att kämta.

Möjligen kan de passa på och gå ut och bajsa, ty i vanliga fall får de sitta och hålla sig fram

till i februari då solen tittar fram lite och det är milt, annars blir det kris i deras magar.

Men nu har de som sagt en chans at gå ut och lätta på trycket lite :) ...

 

Årgångshonung är det ju alltid, jag liksom vinodlarna fick låg skörd i år, våren var trist och sommaren torr.

Pochahontas IndiansommarHonung, ja det kanske skulle varit nåt :lol:

 

Att jag har så många inlägg, kan ju bero på att hälften kanske gjorts på betald arbetstid..

sen vart jag sjukskriven till 50% i våras och somras, fick jag lite tid över att dra på mig dyra interneträkningar :(

 

Men nu har jag bredband... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meddela mig när din SE-Honung är klar för försäljning. Jag bor ju inte så långt bort (Mölndal) så jag kan ju svänga om och hämta upp själv. :)

ps. Trist med sjukskrivningen. allt väl nu då? ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...