Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes visar inte mina sånger


thulesius9

Rekommendera Poster

thulesius9

Efter jag hade använt programmet UNO för att göra fönsterna snyggare visade det sig att iTunes biblioteket inte visade sig.. Jag kan spela musik men jag kan inte se biblioteket eller bläddra i det.

 

Det ligger en del namnlösa spellistor i mitt iTunes. när jag raderar dem stängs iTunes av.

post-7464-1181383790.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade exakt samma problem! :superirriterad: Jag tror det har dykt upp i samband med att iTunes 7.2 släppts.

 

 

 

...slutade med att jag tog bort UNO...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

Avinstalerat Uno nu men det funkar fortfarande inte.

Vad ska jag göra? ominstalera iTunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gorancarlsen
Jag hade exakt samma problem! :superirriterad: Jag tror det har dykt upp i samband med att iTunes 7.2 släppts.

...slutade med att jag tog bort UNO...

Har två Macar (Intel) med Uno och senaste iTunes. Jag har inget problem med det ni beskriver. Tror inte det har med Uno att göra.

 

Hur ser det ut i de smarta spelistor jag ser du har?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

thulesius9

Det hände ju precis efter jag Instalerat Uno så det kan ju ha något med det att göra..

 

Det ser likadant ut oavsett vilken spellista jag går in i.

 

En intressant sak är att itunes store fungerar.. När jag går in i storen och sedan byter till en spellista stannar storen kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter väl som det är UNO som ställer till det, speciellt när 2 användare har samma problem. Jag har inte heller några problem med den kombinationen (kolla så du har senaste versionen av UNO med), men det utesluter ju inget.

Det räcker väl inte (om jag inte har fel) med att avinstallera UNO, utan man måste väl ha gjort en backup på sin ursprungliga konfiguration och återställa den..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Provade igen att installera UNO, men då hände det en gång till...

 

Irriterande! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lilleskutt

har ingen aning (har inte UNO), men kan det inte ha att göra med plattformen ppc vs intel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag har inte gjort nån backup. Kommer det lösa sig ifall jag instalerar om iTunes?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

UNO är hemskt. Avinstallera UNO, sen ominstallerar du iTunes (biblioteket finns kvar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...