Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Warcraft 3


andrho

Rekommendera Poster

Har med stort nöje spelat igenom alla War- & Starcraft och jobbar nu med sista uppdraget i Warcraft 3. Hittills har jag gått bet delvis beroende på att spelet (i just detta uppdraget) hackar och det är omöjligt att styra vem som skall göra vad då pilmarkeringen är hopplöst trög och när den väl lossnar hoppar man alldeles fel på kartan. Maskinen är en G4/933 med 768 MB RAM med OSX 10.2.8. Är det grafikkortet som inte hänger med? Har andra samma problem med detta uppdrag? Vore skönt att klara det då jag dagligen får besvärande frågor via ICQ från yngste sonen om hur det går för mig :-( Han har klarat det på den svåra nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har för mig att jag läste nånstans att Warcraft går snabbare under OS9, kan din dator starta med det, kan du testa med det, om du inte får nån annan lösning.

 

Annars kan du testa att köpa en PM G5 med dubblaprocessorer och bästa grafikkortet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Listigt tänkt, treebeard. Jodå, OS 9 är kvar så jag skall testa med det.

Nog för att Warcraft 3 är kul, men det uppskattas inte så mycket av alla i huset att jag får igenom en G5 i nästa budget.

Fast jag vann 50:- på en trisskott i går så grunden är lagd. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hos mig flyter W3 på bättre i 9:an!

 

Har klarat frozen throne och är riktigt nöjd med denna expansion!

 

 

Tips om sista banan på W3: Ta alla gruvor fort som tusan och massprodusera mängder med bögskyttar, aj aj aj aj jag menar bågskyttar och sätt rallay point eller vad det nu heter inne vid människornas läger. Utnyttja dina allierade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ej använt minorna när jag klarat av den sista banan men dom kan nog komma till användning.

Det är aldrig fel att spränga lite motståndare! :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...