Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Aqua utseende i Panther!?!


inferno

Rekommendera Poster

Kan någon råda mig hur jag skall kunna återfå aqua utseendet i Panthern? Det metaliska anser jag vara alldeles för kall och o- apple!

 

Tacksam för råd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon råda mig hur jag skall kunna återfå aqua utseendet i Panthern? Det metaliska anser jag vara alldeles för kall och o- apple!

 

Tacksam för råd!

Du kan installera nån haxie (demetalizer eller nått) och ta konsekvenserna av att du ger din Pather samma stabilitet som mac OS 7.5.2 ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Metallifizer (Unsanity) är i alfastadiet för Panther. Senare i november kan du göra slut på plåtfindern.

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Zorro! Hittade på versiontracker ett littet pgm : "Whiteout", det som hände var att plåt färgen försvann (det blev grå- vitt) men jag fick inte den riktiga aqua stilen (linjerna som syns svagt i verktyg och menyn raden).

 

Men man kan inte annat än vänta och hoppas! ofattbart att Apple genierna inte har tänkt på det!

 

Hälsningar

 

:eeeh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack inferno! Har provat ”Whiteout” tidigare och håller med om looken. Den är dessutom buggig som en 50-årsfest. Vi får härda ut...

 

/z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Zorro!

 

Skönt att jag inte är ensam om att föredra "pinestrips interfacen"! Hade inte Pantern varit snabbare än 10.2.8 hade jag gått tillbaka till den.

Men mina Adobe pgm. arbetar fortare nu.

 

Jag fattar ändå inte att apple- utvecklarna inte försett Pantern med pinestrips!

 

Hälsningar B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström
Jag fattar ändå inte att apple- utvecklarna inte försett Pantern med pinestrips!

Eller varför kan man inte få välja själv? Det vore väl käckt med ett par olika teman att välja mellan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på Er! Tack för den fina responsen! :)

 

Har ni varit inne på <www.guistock.com>? Det finns några themes bl a "aqua extreme" som jag hoppades innehålla mina "pinestripes" men just nu ser det ut som linken är bruten . Har anällt den och hoppas att de fixar den! Det finns ett flertal andra themes att välja på.

 

http://www.guistock.com/

 

MVH

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...