Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ny mobiltelefon


Kronér

Rekommendera Poster

Hej, igår dog min SE p990i, den drog sitt sista andetag precis innan den åkte i golvet. Jag har varit ganska nöjd med min telefon, men jag har haft en svacka på att stödet med isync inte har funkat, och inte ser ut att göra det heller inom överskådlig framtid. Jag har ju naturligtivs som ni andra prylgalna tänkt mig en iphone, men ifall det nu blir telenor får det mig att backa lite ( Jag vet att jag kommer att ha en även om det är epa som står för nätet :-) ) Men nu till min fråga.

 

Har letat runt lite både här och på andra sidor. Det pratas om Nokia N95, det pratas om Qtek, Qtek kännslite för mycket pc för mig.

Jag vill ha en skitslick, bra telefon som är mac. Syncbar och ny.... Någon som har sett en sådan? Alla förslag mottages tacksamt.

 

Lasse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Hej

 

Du läste väl Denna tråden om min dröm..ska i veckan gå och känna på den...sedan får vi se..om den är Mackompatibel vet jag inte, men det ska kollas upp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Hum skulle det inte varit för just bristen på sync med macen så skulle jag rekomendera en vit M600. Jag har en svart och av ALLLLLLLLLA mobiler jag haft så r den helt klart den absolut bästa jag haft.

 

Vad ska du ha för din trasiga p990? :w00t::whistling::rolleyes:;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia N95 är en underbar telefon men den saknar stöd för iSync men finns att köpa på nätet att man för den komplatibel med macen.

Inhandlade igår en sådan och den är verkligen liten och har allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hum skulle det inte varit för just bristen på sync med macen så skulle jag rekomendera en vit M600. Jag har en svart och av ALLLLLLLLLA mobiler jag haft så r den helt klart den absolut bästa jag haft.

 

Vad ska du ha för din trasiga p990? :w00t::whistling::rolleyes:;)

 

Vad ska du med den till???? Och vad bjuder du :hihihi::travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Du läste väl Denna tråden om min dröm..ska i veckan gå och känna på den...sedan får vi se..om den är Mackompatibel vet jag inte, men det ska kollas upp..

 

Jag läste Poca, och ser fram emot att höra vad du säger om den. Men ville se om det fanns fler tankar. Är ju så jobbigt att varenda gång byta alla laddningskablar för bil och hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nokia N95 är en underbar telefon men den saknar stöd för iSync men finns att köpa på nätet att man för den komplatibel med macen.

Inhandlade igår en sådan och den är verkligen liten och har allt.

 

Den ligger bra till... Får ta och känna på den i morgon. Men inga fler tankar någon????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste Poca, och ser fram emot att höra vad du säger om den. Men ville se om det fanns fler tankar. Är ju så jobbigt att varenda gång byta alla laddningskablar för bil och hem.

 

Vi kommer väl alla ihåg den skotska reklamen om mobiler, att det är billigare att ropa till varandra och då behöver man inga batterier heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SonyE K610i fungerar superbra. Tre skänker i princip bort dem och jag har haft min i en vecka nu. Jag kan synca den utan problem eller plugin och gränssnittet och ljuden har jag fått riktigt maciga. (iPhone ringsignal, OS X bakgrundsbild, Apple snurren som skärmsläckare och Apple-logga som startbild)

 

/David

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen en PC telefon men jag kan verkligen rekommender HTC senaste lur, S710.

Har kör med den ca två veckor nu sedan den släpptes.

En av de bättre telefon som släppts.

För att synka till Macen kan du använda Missing Sync.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan också rekomendera en HTC-lur.

Har haft min P990 sedan den kom... började väl vänja mig vid alla spontana omstarter. Otroligt långsam... klumpig. Ständiga dubletter efter synkning. Konstant problem med synkningen generellt.

För en vecka sedan så fick jag en HTC4350. Fungerar klanderfritt med min jobb-PC.

Allt är bra.... så bra att jag blir irriterad över att jag tog så lång tid på mig att göra mig av med min P990

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Vad ska du med den till???? Och vad bjuder du :hihihi::travolta:

 

Tja att mecka mobiler är min hobby så nya reparations offer letar jag alltid efter och en p990 har jag aldrig meckat med... tja runt lusingen kanske? har den fysiska skador typ sprucket skal eller display? PMa mig om du är intresserad... :respekt::borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SE K610i tycker jag är smidig, liten, iSyncar, har inte en massa funktioner jag inte vill ha och är en TELEFON, inte en wannabe-dator. Dessutom fick jag för första gången nytta av 3G-stödet vid vanligt telefonerande nu i veckan när Tele 2s GSM-nät låg nere i stan ett par timmar. Så 3G är bra även om man "bara" röstpratar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae har väl ej andra tankar nu just om N95.

Tagit lite bilder och framkallat dom och dom var bra enligt fotografen här.

Lekt lite med GPS och verkar fungera fint.

Wifi har jag ej kunnat prova än för har ej hittat nåt nät så det får vänta tills jag kommer hem.

Den är lite bredare än min gamla SE K750 men ej mycket så den är ej stor och klumpig heller.

Batteriet höll bara ett dygn men säkert pga att jag "lekte" mycket med den och ställde in allt på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grymt nöjd med min Nokia E65, lirar kanon med Mac!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ta mig en rejäl funderare, men det verkar som om det skulle kunna bli en nokia helt plötsligt om nu inte mina vänner på SE väcker den till liv igen. Men håller med om att den har varit lite trasslig bitvis, så det hade vart kul med en ny av bara den anledningen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är mkt nöjd med min Nokia N93 Golf Ed. Men det kan bero på min passion för..... :foralskad:

 

N93i är annars läcker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slö surfade just och hittade Skype, MSN osv för Nokia N95 på denna sida http://www.fring.com

 

Och lär fungera med flera Nokior så gå in och se där.

Tyvärr ingen SE telefon med på listan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket sköna förslag här, tackar, Jakten fortsätter och förhoppningar om att återse min skadade vän

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade jag inte köpt min n80 för några månader sedan hade jag direkt sprungit och köpt mig en n95 nu. har bytt telefon typ 10ggr senaste 5 åren. motorola razr och nokia n80 är de enda jag varit riktigt, riktigt nöjd med. nokias nya n-serie är sååå mycket bättre än tidigare modeller som gav SE övertaget...

 

EDIT: frågan är bara om iPhone kommer kännas som stenålder när den väl kommer till sverige. n-serien ligger ju långt före alla andra just nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Sony Ericsson lyckades laga den, och tillbaka i min hand har jag en telefon som går som en oljad blixt, vet i fasen vad dom har gjort med den men oj vad det går... Så jag är nöjd och glad igen :-)

Min väntan på äppletelefonen fortsätter, phu slapp jag byta sladdar igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...