Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var är xxxx någonstans?


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

Tänkte på Friend när jag hörde att en niobarnspappa blev mördad i helgen...

Men Friend har sju barn kom jag på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar
macmonstret
Det värsta är ju att någon kan ha dött :(

 

Jag tänket också på det :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

ja usch, men det har inte Friend gjort, det är jag nästan säker på

 

nån som vet vart daniel_hejhopp tagit vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CyberPet alias Petra Hall startade Pysselnet och har helt fullt med det. Det var fö ett reportage i Allers förra veckan om Petra och hennes kompisar i norr.... Jag tipsade frun min om Pysselnet när det startade och där är hon halva dygnet...... resten är jag här om jag kommer åt att få låna datorn.... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret
ja usch, men det har inte Friend gjort, det är jag nästan säker på

 

nån som vet vart daniel_hejhopp tagit vägen?

Ja! Hur kunde jag glömma honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

macmonstret

*pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip*

 

Dags att vakna lilla tråd :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och *pip-pip pip-pip pip-pip pip-pip*

 

dags att vakna alla som saknas :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

nån som vet var Pocahontas håller hus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
A_bite_of_the_apple

nu eftersöker jag Ronny, som jag inte pratat med på över en vecka. Inte heller har han varit online på iChat

 

Ronny, var är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

treebeard

Jag funderade på vart Ronny tog vägen också, men jag orkade inte leta reda på den här tråden :sorry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu eftersöker jag Ronny, som jag inte pratat med på över en vecka. Inte heller har han varit online på iChat

 

Ronny, var är du?

 

 

Ronny tror jag är på Schack läger för han pratade om nåt sånt för en tid sedan :propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Ronny tror jag är på Schack läger för han pratade om nåt sånt för en tid sedan :propellerbaver:

Nix, hans modem har gått sönder. Han skall få ett nytt nästa vecka tror jag :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra då vet vi vart alla äro, är inte detta åsså en onödig tråd ifall man nu skall börja rensa upp på forumet.

 

Jag menar, det spelar ju ignen roll om vi tjatar om vart folk är, antingen dyker dom upp igen eller så gör dom det inte.

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Men det kan finnas folk här på forumet som vet vart de är! :);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men ändå. Så mycket kan ni inte sakna en forummedlem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier

Jo! Friend saknade jag riktigt mycket! Rnny skanar jag också en del, dock inte lika mycket som friend (men det för att Ronny inte är särskilt aktiv på forumet =/ )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

liiiide gay;) hahaha nedå, kan väll förstå, inte många som hänger i detta forum som du grabben, själv har jag lessnat lie, inte så mycket relevant. men jag ogillar inte stället såpas mycket så ajg drar som vissa andra.... det är dyker upp mycket nice här då och då,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kära vänner. :geros:

Är nu åter efter min frånvaro.

Tackar allra ödmjukas för edra vänliga ord och er undran om min befintlighetpossitionplacering

av min Macsjälsliga boning. :storkram:

 

Har haft mycket att företa mig med: barn, arbete, studier, inspelning, välgörenhetssiten, teaterföreställningsförberedelse, återupptagande av den litterära ådran, företagbyggande

samt tyvärr problem med en närstående person som spårade ur för ett tag.

 

Hade oxå en del outtalade synpunkter på allt för många trådar, som spretade och for

över hela forumet och i mitt tycke urvattnade den härligta personliga tonen och känslan.

Såg dock att det var under övervägning.

 

Nu är jag dock tillbaka med hull och hår och hoppas att lilla jag kanske kan berika forumet

en smula. I grund och botten är det ju en så trevlig plats att spendera mången tangenttryckning

och tangenttyckning. Sen finns det ju, förutom trevligt folk, en sådan källa till expertis, då

inte bara på Mac området, utan i livet som stort. :pompoms:

 

Pip-pip-pip-pip-pip-pip-pip:

Hello, this is friend.

I´m back. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Bra då vet vi vart alla äro, är inte detta åsså en onödig tråd ifall man nu skall börja rensa upp på forumet.

 

Jag menar, det spelar ju ignen roll om vi tjatar om vart folk är, antingen dyker dom upp igen eller så gör dom det inte.

 

Haade

 

Tanken är ju inte att alla trådar i papperskorgen skall stängas. Det här är ju ändå en tråd som har någonform av syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Ja nån måtta på städningen får det vara, även om det svamlas lite här också, men tråden har ett syfte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...