Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var är xxxx någonstans?


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

Jag "försvann" spårlöst i november och dök upp nu igen för en vecka sedan. Behövde släppa allt för att avsluta förra terminens studier. Men inte var det någon som saknade ens närvaro här inte.... :deppig::cry::unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar
Jag "försvann" spårlöst i november och dök upp nu igen för en vecka sedan. Behövde släppa allt för att avsluta förra terminens studier. Men inte var det någon som saknade ens närvaro här inte.... :deppig::cry::unsure:

välkommen tillbaka Mattem :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag "försvann" spårlöst i november och dök upp nu igen för en vecka sedan. Behövde släppa allt för att avsluta förra terminens studier. Men inte var det någon som saknade ens närvaro här inte.... :deppig::cry::unsure:

Du måste skriva över 1222 inlägg först innan nån saknar dig. Forumets gyllene regel. :laserbok:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste skriva över 1222 inlägg först innan nån saknar dig. Forumets gyllene regel. :laserbok:

 

Så jag skulle med andra ord saknas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Så jag skulle med andra ord saknas?

Kanske. Du måste vara värd att bli saknad också.

Vi kan ju inte sitta här och anstränga oss för att skriva att vi saknar någon vi inte saknar förstår du väl? :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste skriva över 1222 inlägg först innan nån saknar dig. Forumets gyllene regel. :laserbok:

 

Shit... glömde läsa det finstilta i forumlagen :laserbok::propellerbaver:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske. Du måste vara värd att bli saknad också.

Vi kan ju inte sitta här och anstränga oss för att skriva att vi saknar någon vi inte saknar förstår du väl? :chockadskeptisk:

Man kanske skulle testa, om man skulle vara saknad menar jag :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan leva ett annat liv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan leva ett annat liv

 

Vad då?

 

...Menar du att det finns ett liv bortom forumet? :tappahakan:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Man kanske skulle testa, om man skulle vara saknad menar jag :shifty:

Jo, men hur får man reda på det om man inte är här? :fundersam:

 

Man kan leva ett annat liv

Ett vad då för något? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört talas om Facebook och World of Warcraft? :propellerbaver:

 

 

Då kan vi ju lika gärna föreslå heroin direkt. :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Var är Mizhou?

Mizhou gillar ju inte forumet. Vilket inte är svårt att förstå varför... Dessutom har han ju ingen direkt anledning att hänga här heller, det är ju inte direkt så att han kommer behöva någon hjälp av någon här... :P

 

Och om någon undrar varför han inte är inne på iChat längre så är det för att hans HDDar i G5orna har kraschat. Går dock att nå honom via Skype...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mizhou gillar ju inte forumet. Vilket inte är svårt att förstå varför... Dessutom har han ju ingen direkt anledning att hänga här heller, det är ju inte direkt så att han kommer behöva någon hjälp av någon här... :P

 

Och om någon undrar varför han inte är inne på iChat längre så är det för att hans HDDar i G5orna har kraschat. Går dock att nå honom via Skype...

Ok...

Har lite svårt att förstå varför man inte gillar forumet dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom har han ju ingen direkt anledning att hänga här heller, det är ju inte direkt så att han kommer behöva någon hjälp av någon här... :P

 

Och om någon undrar varför han inte är inne på iChat längre så är det för att hans HDDar i G5orna har kraschat.

 

Tja, det låter ju som om han skulle behöva en hel del hjälp... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Tja, det låter ju som om han skulle behöva en hel del hjälp... :)

Sant. Dock så behöver han bara hjälp med att hitta något ställe som har någon av de HDDar han är ute efter på lager. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mizhou gillar ju inte forumet. Vilket inte är svårt att förstå varför... Dessutom har han ju ingen direkt anledning att hänga här heller, det är ju inte direkt så att han kommer behöva någon hjälp av någon här... :P

 

Och om någon undrar varför han inte är inne på iChat längre så är det för att hans HDDar i G5orna har kraschat. Går dock att nå honom via Skype...

Varför kom du tillbaka, det va så lugnt och skönt utan dig här :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Varför kom du tillbaka, det va så lugnt och skönt utan dig här :)

Blev extremt uttråkad… ;)

Men jag kan ju lämna igen om du vill? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev extremt uttråkad… ;)

Men jag kan ju lämna igen om du vill? ^_^

Äh du kan ju vara kvar nu när du ändå är här och skippat ugglan mot en söt katt ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...