Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var är xxxx någonstans?


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

A_bite_of_the_apple

ibland händer det ju att vi som hängt här ett tag tar det förgivet att andra som också gjort det ständigt skall göra det

 

I denna tråden tänkte jag att vi skulle fråga oss "Var är xxx nånstans?"

 

Jag börjar

 

undrar bla var följande medlemmar tagit vägen

 

Friend

Justitia

CyberPet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 379
  • Created
  • Senaste svar
katzenklavier

Jag undrar också vart friend är, han var rätt mycket av stämningen här på forumet :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

oh Friend, where art thou?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CyberPet kan man väl hitta på hardmaccafe tror jag. Hon har inte varit aktiv här på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde tråden handlade om något helt annat, läste "Var är xxx någonstans?". Visar väl om inte annat vad jag tänker på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CyberPet kan man väl hitta på hardmaccafe tror jag. Hon har inte varit aktiv här på länge.

 

 

Njae hon lämnade HMC

 

Hon kanske har ett annat cybernamn

 

Men jag saknar henne. Hon har en del egna hemsidor och forum att ta hand om i.o.f.s.

 

och översätter böcker. Full rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danne Vendel

Jag har inte sett till killen som lyckades blanda in Aspbergers syndrom i var och varannat inlägg oavsett ämne, och som kunde en massa om bl.a. servrar, olika programmeringsspråk osv.

 

Minns inte vad han hette. Men han hade också en avatar med en brunaktig bild av sig själv (?) iförd en tjock, konstig halsduk eller vad det var....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett till killen som lyckades blanda in Aspbergers syndrom i var och varannat inlägg oavsett ämne, och som kunde en massa om bl.a. servrar, olika programmeringsspråk osv.

 

Minns inte vad han hette. Men han hade också en avatar med en brunaktig bild av sig själv (?) iförd en tjock, konstig halsduk eller vad det var....

Menar du Mizhou?

post-12639-1176020856_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fps tog farväl för drygt ett och ett halvt år sen och sa att han skulle vara borta ett tag. Har det inte gått ett tag nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danne Vendel
Menar du Mizhou?

Just det. Tack. Minnet sviktar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

jag undrar mest var Friend är nånstans

 

han bara försvann

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att inte nämna Qwerty, Kalliban m fl... :ermm:

Qwerty är väl på 99mac nu enbart (under namnet Marcus K?)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fps tog farväl för drygt ett och ett halvt år sen och sa att han skulle vara borta ett tag. Har det inte gått ett tag nu?

Jag träffar fps ibland och han hälsar så gott till alla. Han funderar på att komma tillbaka hit, men well, han verkar inte ha så bråttom. Vi får väl se. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte sett till killen som lyckades blanda in Aspbergers syndrom i var och varannat inlägg oavsett ämne, och som kunde en massa om bl.a. servrar, olika programmeringsspråk osv.

 

haha hur lyckas man med det? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag undrar mest var Friend är nånstans

 

han bara försvann

 

Håller med.. men å andra sidan har han ju trots allt nio barn, tid för forum-skrivande lär väl vara lite av en bristvara då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danne Vendel
haha hur lyckas man med det? :lol:

Jag överdrev lite på skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar Maccis, geniux, Qwerty, Kalliban, Friend och Nils Holmlöv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar Friend också, trevlig kille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Friend kanske bara har mycket att göra med skivinspelning eller något av allt annat han verkar pyssla med? Eller så är han i Irland utan uppkoppling?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mizhou tyckte stämningen blev lite tråkig i vissa diskussioner, och håller sig därför borta tills vidare. Så tolkar jag det han förklarade för mig nyligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Friend kanske bara har mycket att göra med skivinspelning eller något av allt annat han verkar pyssla med? Eller så är han i Irland utan uppkoppling?

Han sa i nån tråd att han redan hade lite strul med sin uppkoppling, så det är inte omöjligt att det är så att han inte har uppkoppling... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Det värsta är ju att någon kan ha dött :(
Eller sitter på kåken eller ligger på sjukan :(

Ja, man blir faktiskt orolig att nåt sånt kan ha hänt :/ Men förhoppningsvis är det inte så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...