Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Profiler för oss medlemmar


A_bite_of_the_apple

Rekommendera Poster

A_bite_of_the_apple

Hej

 

jag har flera gånger tänkt surfa in på en profil här på forumet för att få reda på liter mer info om vem det är som döljer sig bakom den elektroniska signaturen

 

dessvärre är det inte så många som har fyllt i sin profil

 

tycker det är tråkigt, vore kul om fler ville fylla i sin profil (ålder, stad, intressen med mera)

 

nån mer som tycker som jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar
Andreas Leijon

Bra initiativ! Vi startar en kampanj från och med nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Bra initiativ! Vi startar en kampanj från och med nu!

 

jupp, det är kul att veta vem man talar med, man behöver ju inte avslöja allt för mkt :)

 

vad hände med de små signaturerna under våra namn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
vad hände med de små signaturerna under våra namn?

Det var bara Andreas som testade en "ny" funktion som han nyss hade hittat :wacko:

 

Och för övrigt håller jag med :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, jag e på,

men kan man inte komma till sin profil på annat vis än o klicka på sig själv(hmm) i något gammalt inlägg?

 

Under inställningar kommer man ju inte dit? Vore smidigt med en direktknapp i menyn bredvid inställningar.

Lite fattigt med utrymme där. Vore kul om det blev mer som myspace med möjlighet till individuell layout och fler bilder, osv... något som kommer i nya forumet eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
ok, jag e på,

men kan man inte komma till sin profil på annat vis än o klicka på sig själv(hmm) i något gammalt inlägg?

 

Under inställningar kommer man ju inte dit? Vore smidigt med en direktknapp i menyn bredvid inställningar.

Lite fattigt med utrymme där. Vore kul om det blev mer som myspace med möjlighet till individuell layout och fler bilder, osv... något som kommer i nya forumet eller?

Tydligen inte :chock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man mixtra med sin profil måste man väl gå in i den via inställningar annars är det väl bara att klicka på sitt namn där man står som inloggad eller längst ner där det står vilka som är inne på forum eller underforum. Man behöver inte leta red på nåt gammalt inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Människor kanske inte vill, har ni tänkt på det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Människor kanske inte vill, har ni tänkt på det? :)

Jo, det är helt sant, men för dom som vill kan det ju kanske vara skoj. :) Själv skulle jag kunna tänka mig att lägga upp en massa prylar om mig och mina intressen om det bara gick.

 

Förresten, stod det inte "Glädjespridare" under din avatar förut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förresten, stod det inte "Glädjespridare" under din avatar förut?

:chock::o:fundersam:

 

edit: Jag ser att det inte bara är jag som blivit degraderad... Rickard saknar oxå sin "titel" (vilket förmodligen innebär att alla som haft en förut, inte har en nu. Smart slutsats va?). Är väl vår kära Andreas som inte har koll på saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så nu har jag uppdaterat min profil litegrann i alla fall. Får se om jag kan komma på ett motto samt fylla i intressen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara inte tänkt på det... nu har jag slängt in lite mer info. Varning för hemsidan för den ser gräslig ut men kåserierna är kul..... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara inte tänkt på det... nu har jag slängt in lite mer info. Varning för hemsidan för den ser gräslig ut men kåserierna är kul..... :totaltgalen:

Finfina bilder Axelman :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Jag har bara inte tänkt på det... nu har jag slängt in lite mer info. Varning för hemsidan för den ser gräslig ut men kåserierna är kul..... :totaltgalen:

Höhö, du fyller år 1 dag efter mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man mixtra med sin profil måste man väl gå in i den via inställningar annars är det väl bara att klicka på sitt namn där man står som inloggad eller längst ner där det står vilka som är inne på forum eller underforum. Man behöver inte leta red på nåt gammalt inlägg.

 

aha, så bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag ska lägga upp min profil står det att jag lagt in ett ogiltigt födelsedatum. Jag har inte lagt in något datum alls och det är med avsikt. Beklämmande att det ska vara så åldersfixerat här i världen att man inte själv kan få lägga in info utan att lämna födelsedatum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Dax att öppna upp tråden igen, många nya har tillkommit. Som Daniela sa, det behöver inte vara tvång, men trevligt!!! :ThumbsUp::);)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft en ganska komplett profil ifylld hela tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många vet inte var och hur man fyller i allt. Inte jag heller, detta är vad jag vet:

 

post-18112-1186062248.png

 

post-18112-1186061670.png

 

 

 

 

 

post-18112-1186062326.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Önskemål inför det nya forumet

 

1) Ha två sidor med "mina uppgifter", som det är nu är det mycket krångligt för alla.

a. Alla uppgifter som kommer att synas i forumet.

b. Alla uppgifter som inte kommer att synas i forumet.

 

2) Att kunna "dra och släppa", kopiara, klippa, klistra in, på Mac maner, menar bilder, filer m.m.

Det kanske inte finns ett program till Mac som man konstruerar forum med!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt initiativ! Trodde ett tag att det bara var jag på det här forumet som hade fyllt i mina uppgifter... Skönt att veta att det i så fall uppskattades! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

eftersom det var jag som startade tråden så föregick jag idag med gott exempel och uppdaterade återigen min profil

 

tycker det är trevligt att kunna läsa lite om de som man faktiskt pratar med här varje dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eftersom det var jag som startade tråden så föregick jag idag med gott exempel och uppdaterade återigen min profil

 

tycker det är trevligt att kunna läsa lite om de som man faktiskt pratar med här varje dag

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ha tråden uppe ett tag till. Ni som är osäkra titta på sista inlägget på sid 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sådär.. la till lite mer nu.. intressen, pressentations-bild å signatur. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...