Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Re: Superbilligt tv-kort slår ut alla konkurenter


Philip90

Rekommendera Poster

Min kommer på onsdag! :)

De skickas från Tyskland. Det tar cirka 4 dagar för leveransen att nå fram, iaf med preorderkod. Kan ju variera per beställning kanske, inte vet jag. Har aldrig beställt av Equinux tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Och även jag har beställt även om min nya Mac inte kommer förrän om 2 veckor.

Den gamla dog för 10 år sen.

 

 

Så där första inlägget avklarat. Inte så mycket kvalitet, but still.....

 

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och även jag har beställt även om min nya Mac inte kommer förrän om 2 veckor.

Den gamla dog för 10 år sen.

Så där första inlägget avklarat. Inte så mycket kvalitet, but still.....

B)

 

Välkommen! :)

Det låter troligt att du får tv-kortet redan på fredag eller ASAP beroende på vart i deras kö du står. Smart är det däremot av dig att du beställde redan nu så att du vet att det levereras i tid - särskilt före datumen 25 - 27:e då så många svenskar får sin lön! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan fått tracking details från dem. De har visst lämnat över paketet till UPS. Så det bör vara i Sthlm tis/ons skulle jag tro.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan fått tracking details från dem. De har visst lämnat över paketet till UPS. Så det bör vara i Sthlm tis/ons skulle jag tro.

 

Samma här. De skrev rent av onsdag i e-posten jag fick svar på om leveransen. Jag kan däremot tänka mig att det tar 1 dag extra att få det utlämnat till min adress, det är troligen ett så stort paket att jag får en avi dagen därpå :detvarintejag:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du kan väl iaf prova den i g4:an (om du satt i usb2 kort) och berätta hur det gick :whistling:

Jahupp...då så - skit också :deppig:

---

Hi Anders,

 

Thank you for taking the time to write to us with your concern regarding

equinux products. My name is Candyse and I am happy to assist you further.

 

No, there is no way to get past this. All of our system requirements are

implemented to ensure a smooth run of the TubeStick. If your system cannot

meet these requirements, TubeStick and TheTube won't be able to run properly.

 

Kind regards,

Candyse

 

 

Hi.

Is there a way to get past the _built in_ usb 2 requirements ?

(My machine is a G4 MDD 1,25 single with a USB 2 card in one of the

pci slots)

Anders

productVersion: 1.0.3

personCountry: Sweden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm det ser ut som om de skickar via UPS-cykelbud.

 

Pakethändelser Plats Datum Lokal tid Beskrivning

LANGENHAGEN,DE 24/04/2007 16:22 ARRIVAL SCAN

NURNBERG,DE 24/04/2007 7:17 DEPARTURE SCAN

24/04/2007 0:08 ARRIVAL SCAN

GARCHING,DE 23/04/2007 22:00 DEPARTURE SCAN

23/04/2007 19:10 ORIGIN SCAN DE

23/04/2007 7:30 BILLING INFORMATION RECEIVED

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker fortfarande att en produkt inte ska få en tia om den inte är fulländad. Nio duger gott, annars har ni missbrukat nio. Jag menar, nio är ju "skit-bra" typ, medans tio är "inte-ett-enda-fel...perfekt!".

Vad gör ni om elgato släpper en lika billig men som exempelvis har time-shift? 11 poäng?

 

Jag håller med om att man ska väga in priset jättemycket, men 10 måste man vara varsam med, och just avsaknaden av time-shift tycker jag själv är ottroligt svagt, så själv skulle jag nog ge den en 8a, eller nått. När jag suttit hos kompis med elgato har vi använt time-shift hela tiden, så fort vi börjar prata om nått, eller vill gå o koka te. Time-shift är ju lite av the killer app för digital-tv tycker jag. Oavsett hade jag tyckt nio var okej, men nu har ni inget utrymme för betyg av en pryl som uppfyller allt och mer än vad denna tia gjorde.

 

Allt gott! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Nu när förmodligen alla som förbeställde runt mars/april har fått sina produkter får ni gärna skriva mer.

Jag ser att dustin har det bästa priset just nu (via prisjakt). ska man slå til eller levde inte produkten upp till hypen?

jag har antenn på taket, någon extra modul som måste införskaffas för att den skall passa med en vanlig, i detta fall monster, antennkabel?

 

Min nya MBP kommer den 2 okt. särbon snodde macbooken.

 

/Vonan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lärde mig just att Elgatos motsvarighet, som ju förvisso är lite dyrare, men levereas med en betydligt bättre programvara, klara av HD sändningar, det skulle vara värt en hel del extra för mig iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått hackigare mottagning på min Tubesticka nu sen de släckte ner det analoga nätet.

Kör med takantenn.

 

Funderar på om Elgato vore bättre..

Alternativet är attt ge sig upp på taket och byta till en mer anpassad antenn för digital mottagning.

Nu är det en UHF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...