Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Glädjemuren


chuloo

Rekommendera Poster

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Wall-E. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var på Media Markt och kollade in HTC Touch Pro. en supertelefon...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min nya bokhyllesortering (och att den här tråden fått fart igen tack var MIG! MOHHAHAHAHA! ;))

 

//Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En riktigt gullig film.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pixars nya kortfilm som visas innan Wall-E. Det roligaste jag har sett på länge. :lol:

http://www.videosift.com/video/Presto-Pixar-Short

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bert Karlssons fräckis i TV alldeles nyss...

 

Tjejen klagade på killen hon låg med "att hade så litet instrument"

 

- Ja, svarade han, det beror på att jag inte är van att uppträda i sådana här stora lokaler :hihihi:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev om det i "Vad gör du idag-tråden" men det hade nog passat bättre här, och det tål att upprepas. :D

 

När jag kom jogggandes hemåt var det en liten flicka som stod och skrek hysteriskt. Hon hade fått en geting surrandes kring sig. Den var riktigt envis och höll sig runt ansiktet. Jag var helt enkelt tvungen att hjälpa henne få bort den. Lyckades med det, den for in under min träningsoverall och stack mig istället, på axeln. Nåja det var det värt. Och getingen hade inte så mycket kräm i gadden vad det verkade. Reaktionen blev bara som ett litet myggbett, visserligen sved det en del med jag har varit med om bra värre getingstick. Antagligen var getingen döende, de brukar ju bete sig på det här viset på hösten, lite galna.

 

 

Fick mig att tänka på grannfrun som vart glad en stund, när hennes man fick ner en geting i snickarbyxorna och stack honom på en ädel del...som växte till dubbla storleken...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bert Karlssons fräckis i TV alldeles nyss...

 

Tjejen klagade på killen hon låg med "att hade så litet instrument"

 

- Ja, svarade han, det beror på att jag inte är van att uppträda i sådana här stora lokaler :hihihi:

 

Haha, den är ju gammal. Finns bland annat i boken "Gerts fredagsfräckisar". :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som gjort mig glad idag är att vårt lag kom tvåa på tävlingen idag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev glad när jag vaknade och jag var frisk. Det finns alltför många ute i världen som inte är fullt så lyckligt lottad som många av oss svenskar.

 

 

 

Douglas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev glad när jag vaknade och jag var frisk. Det finns alltför många ute i världen som inte är fullt så lyckligt lottad som många av oss svenskar.

 

 

 

Douglas.

 

Länge leve den friska ursvensken! ;)

 

 

//Trew

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De söta betande kossorna vid sidan av motorvägen och de rosa molnen och fina solnedgången idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev jag skitglad när pappa kom hem med iPoden, men det vet nog alla redan :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glad att de var här 07.30 och började fixa min felande telefonlina, och löste det snabbt.

Samt att det var fint väder stor del av dagen så att vi fick snyggat till i en del rabatter runt huset.

 

Så nu är det fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev glad när jag fick tag i numret till en vars nummer jag inte hade tidigare :)

 

Aha! Har du använt det än då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp faktiskt :P Blev inte mycket till konversation dock, fick hjärnsläpp :(

Skriv ner ett tal på 2 sidor innan du ringer nästa gång :borsdtatanderna: Du gillade ju att skriva tal så det går säkert bra :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...