Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MS Outlook 2003 kontakter till Entourage?


hansh
 Share

Rekommendera Poster

Vet ngn hur man får över kontakterna på MS Outlook 2003 till Entourage?

Jag har försökt med PST Import Tool for Entourage 2004 for Mac men då felmedd att .pst inte skapats i Outlook 2001 för Mac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, ingen som kommer till din hjälp?

 

det var ett tag sedan jag körde Outlook nu, under system 8 senast tror jag.

 

Jag gjorde nyligen en hel nyinstallation på min MacMini. Använder Entourage sedan ganska länge, men nu ville Entourage inte importera mail från back-up-skivan.

 

Jag flyttade istället helt enkelt filerna helt manuellt från backup-skivan till den nya installationen: databasen med tydligen både mail, konton och adressbok ligger i user/dokument/Microsoft användardata/huvudanvändare.

 

Hittade fyra filer där som jag flyttade från back-upen till den nya installationen.

 

Kanske skulle det fungera likadant med Outlook, att flytta filerna manuellt alltså?

 

Ett litet råd bara: skriv ner vilka filer du flyttar, varifrån och vart till. så kan du ganska enkelt gå tillbaka om det inte fungerar eller något blir fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 12 years later...

PST Converter Software tillåter export av PST-filer till populära filtillägg som EML / EMLX / MSG / VCF & MBOX. Denna programvara stöder Outlook-databas Konvertering till flera e-postklienter Outlook Express, Apple Mail, Thunderbird, Window Live Mail. PST Converter stöds MS Outlook 2002, 2003,2007,2010 eller 2013 format. Detta verktyg Stöd Windows 8/10 / XP / Vista.

 

För mer information besök här: - https://www.osttopstapp.com/pst-converter.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...