Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Iphone reklam


Badabing!

Rekommendera Poster

Och i enkelhetens anda visa den vad man kan göra med en iPhone:

Svara i den.

:ThumbsDown:

 

Eller åtminstående låssas att man har den på.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har sett en lista över vilka filmer det är som är med i den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte reklamen var rätt kass.. Plottrig på nåt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Gäst Herobix

det är apple, alla fattar att det är iPhone! i alla fall när man ser den från en mac hemsida, läste även det här med att mac får gratis reklam för X antal miljoner för historin över iPhone :P snackar om att apple har växt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

När gjorde Apple en bra reklamfilm senast? 2001 eller något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När gjorde Apple en bra reklamfilm senast? 2001 eller något?

1984 tror jag mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att dom lyckas bättre med produkterna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade den! Gillade mest att Carrie från Sex and the City var med, och att Rhett Butler från borta med vinden!

 

 

En fråga bara: I Sex and the City har ju Carrie BARA Macar, och i en säsong har hon en svart laptop med äpplet upp och ned-vänt. Vilken är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
Jag gillade den! Gillade mest att Carrie från Sex and the City var med, och att Rhett Butler från borta med vinden!

En fråga bara: I Sex and the City har ju Carrie BARA Macar, och i en säsong har hon en svart laptop med äpplet upp och ned-vänt. Vilken är det?

 

Den har hon i alla säsonger förutom när den datorn dog och hon fick en iBook som hon inte tyckte om utan reparerade sin PowerBook.

Det är en PowerBook G3 Pismo, nedrans fin datorn förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den har hon i alla säsonger förutom när den datorn dog och hon fick en iBook som hon inte tyckte om utan reparerade sin PowerBook.

Det är en PowerBook G3 Pismo, nedrans fin datorn förövrigt.

 

Åh nej, hon har inte alls samma dator i alla säsonger. Men tack för svaret. Precis vad jag sa också att det var, men min pojkvän sa "Regissören satte bara klistermärket fel när han gjorde en pc snyggare".

 

Men när powerbooken går sönder har hon en sådan där ful färgglad iBook va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Okej dom första säsongerna ar hon nog faktisk en tidig powerbook g3...

 

Hey dom färglada iBooken är skit snygga, men japp en sån får hon... blå om jag inte minns fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kanske är lite dumt att skriva i det här trädet, Men jag förstår inte riktigt varför alla skrålar så mycket om iphone, den är estetiskt fin som alla apple produkter, men funktionellt tycker jag den verkar aningen svag- och egentligen gör den inte ett dugg mer än tex en SE p990i (däremot betydligt mindre :P)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Det kanske är lite dumt att skriva i det här trädet, Men jag förstår inte riktigt varför alla skrålar så mycket om iphone, den är estetiskt fin som alla apple produkter, men funktionellt tycker jag den verkar aningen svag- och egentligen gör den inte ett dugg mer än tex en SE p990i (däremot betydligt mindre :P)

Multitouch? Behöver jag säga mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...