Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MacBook problem


alle112

Rekommendera Poster

Hörde om någon på 99.se som fick en Apple TV och något mer så du kan säkert fjäska på ganska bra, men du lär ju inte ta något som inte är av deras sortiment.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon frågade om det är något jag behöver och det är ju en kamera :S ? min e trasig för mycket fotande :P men aja får be om ursäkt om jag verkade vara girig :)

men kameran har ju apple på deras sida ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick min nya macbook idag o den verkar vara helt OK!! :D så kollade jag på iformation på min dator så står det att jag har airport draft N :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

Jag är visserligen nybörjare som macbook-ägare.

Men jag har haft liknande problem och som fortfarande finns kvar.

Men bara på ett ställe.Skärmen flimmrar i Mac-os-hjälpen.

 

Jag har varit inne på You-Tube och sökt på macbook och sedan på flickering screens.

Där finns det en del att studera. Vad jag kom fram till var att vissa personer tror att

det ta fel har med moderkortet att göra.

Det finns också vissa förslag där hur du kan komma runt problemet. Som dock inte har fungerat för alla.

(Inte för mig)

 

Kanske ändå värt att prova

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macbooken verkar vara en riktig skitdator...att det går bra för Apple just nu är ett mysterium för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macbooken verkar vara en riktig skitdator...att det går bra för Apple just nu är ett mysterium för mig.

 

Håller med helt och hållet. Kompis fick byta moderkort häromdagen, nätverksuttaget slutade att fungera...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med helt och hållet. Kompis fick byta moderkort häromdagen, nätverksuttaget slutade att fungera...

 

Apple hade haft en enorm marknadsandel om dom släppte fritt OSX. Tänk att få kunna köra det på en dator av kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple hade haft en enorm marknadsandel om dom släppte fritt OSX. Tänk att få kunna köra det på en dator av kvalité.

 

Den tanken har slagit mig också...

 

Är det sådär illa nästa gång det blir dags för mig att köpa ny bärbar, så...ja tyvärr, blir det ingen mac. Får köra linux istället antar jag...windows är jag inte sugen på att gå tillbaka till. Ska inte klaga omkring, utan säger helt enkelt att efter minst 16 år med windows så vill jag ha den fina omväxlingen...

 

Min ibook har tjänat mig rätt väl, dock måste jag tillägga att även jag har fått byta tangentbord minst 4 gånger, sitter med ett trasigt igen i skrivande stund: måste återigen övertyga apple om att förlänga min "reservdelsgaranti" som det så nätt heter när man redan bytt en del på datorn en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tanken har slagit mig också...

 

Är det sådär illa nästa gång det blir dags för mig att köpa ny bärbar, så...ja tyvärr, blir det ingen mac. Får köra linux istället antar jag...windows är jag inte sugen på att gå tillbaka till. Ska inte klaga omkring, utan säger helt enkelt att efter minst 16 år med windows så vill jag ha den fina omväxlingen...

 

Min ibook har tjänat mig rätt väl, dock måste jag tillägga att även jag har fått byta tangentbord minst 4 gånger, sitter med ett trasigt igen i skrivande stund: måste återigen övertyga apple om att förlänga min "reservdelsgaranti" som det så nätt heter när man redan bytt en del på datorn en gång.

 

Sitter med Windows just nu, det funkar hur bra som helst, jag har aldrig haft några problem med Windows men jag saknar helt klart OSX

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Ardí, åkte datorn tillbaka slutligen?

 

min MacBook möte det ödet, sen fick jag tag i en iMac G4 billigt...saknade också OS X

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ardí, åkte datorn tillbaka slutligen?

 

min MacBook möte det ödet, sen fick jag tag i en iMac G4 billigt...saknade också OS X

 

Min MBP? Ja den åkte tillbaka. Nu kör jag Win igen och är ganska nöjd, xp är stabilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...