Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur mycket kan jag få för en MacBook Pro?


MacAlex

Rekommendera Poster

Hej. Jag undrar om ni medlemmar kan värdera min MacBook Pro, hur mycket jag skulle kunna sälja den på Blocket för.

 

MacBook Pro Intel Core 1 Duo 2.0 GHz.

1,5 GB RAM.

Amerikanskt tagentbord.

Givetvis kvitto.

In på reperation hos Apple nu, så den kommer hur som helst vara helt fräsch när den kommer ut.

 

Hur mycket kan jag få för den? Snälla säg inget pris under 10000 kr, för så lite är den inte värd. Gamla PowerPC Macar säljs ju glatt för över 10000 kr.

 

PS. Tror ni, om jag skulle vilja, att någon skulle vilja byta sin iMac mot min MacBook Pro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå ut på blocket.se och kolla vad andra begär..

Jo, det klart att vissa kanske skulle vilja byta, men tänk på att nypriset på din MBP var 19595:- och att den dyraste iMacen kostar 18995:- och då får du en 24" så om det ska vara ett bra byte borde du byta mot en beggad 24"!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle tro att det amerikanska tangentbordet gör den något mindre värd på svenska marknaden, men har du tur och hittar rätt köpare så kan han/hon ju å andra sidan vara villig att betala extra just p g av tangentbordet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

runt 14 brukar de med den kapaciteten säljas...sen amerikanskt tangentbord blir en tusenlapp mindre kanske (kostar väl en tusing att byta)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gamla PowerPC Macar säljs ju glatt för över 10000 kr.

495329[/snapback]

Är du säker på det? Vad en annonsör hoppas få är inte nödvändigtvis vad som verkligen betalas i slutänden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En PB G4 12" med 1,25 gb ram och det högsta cpu som är möjligt är värd cirka 7000 poch då är den i bra skick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...