Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sovjets gamla nationalsång


Danne Vendel

Rekommendera Poster

Suveränt :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löst hopkok av meningar/bilder helt utan sammanhang. :ThumbsDown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löst hopkok av meningar/bilder helt utan sammanhang.  :ThumbsDown:

Om du lyssnar på sången och läser texten samtidigt, så kanske du fattar voffo jag skrev "översättning" inom citationstecken i trådrubriken.... :kaffe:

 

För övrigt tycker jag du ska lägga tillbaka den där fula jävla avataren du hade med spegelvända ansiktshalvor så att man lättare ska veta vem man har att göra med. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha..... jag garvar så jag ramlar ut stolen........ *bonk* .....hahahahaha... ååååååååå jag får ont i magen.....

:lol::lol::lol::w00t::w00t::w00t::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte se på filmen, men jag antar att det är gamla "Swerki skelögd"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du lyssnar på sången och läser texten samtidigt, så kanske du fattar voffo jag skrev "översättning" inom citationstecken i trådrubriken.... :kaffe:

494634[/snapback]

Jodå, jag lyssnade och tittade men jag har nog inte "rätt" slags humor för att uppskatta det hela.

För övrigt tycker jag du ska lägga tillbaka den där fula jävla avataren du hade med spegelvända ansiktshalvor så att man lättare ska veta vem man har att göra med.  :shifty:

494634[/snapback]

Haha, nej du, den kommer inte tillbaka. Jag tyckte den var kul ett tag, men det tycker jag inte längre. Kommer att köra nuvarande avataren under överskådlig tid, så det är lika bra du vänjer dig. ;)

Det är tagen i förarhytten till världens största ånglok, Union Pacifics Big Boy. Gissa vad som är mitt stora intresse...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte se på filmen, men jag antar att det är gamla "Swerki skelögd"?

494641[/snapback]

 

 

:lol::lol::lol::lol:

post-363-1171620503_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört/ sett den förut och tycker det är kul. För övrigt tycker jag att sovjets nationalsång är en av de bästa i världen. Precis som en sån ska va- melodisk, pampig och lätt att komma ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt tycker jag att sovjets nationalsång är en av de bästa i världen. Precis som en sån ska va- melodisk, pampig och lätt att komma ihåg.

494650[/snapback]

 

Håller med! Det är så det går kalla karlar på ryggen när man hör den. Tycker också att Nationalen vibrera om i känslan, musiken alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört/ sett den förut och tycker det är kul. För övrigt tycker jag att sovjets nationalsång är en av de bästa i världen. Precis som en sån ska va- melodisk, pampig och lätt att komma ihåg.

 

Håller med fullständigt.

 

Dock tycker jag inte att texten är lätt att komma ihåg, förmodligen på grund av att jag inte kan mer än enstaka ord och meningar på ryska... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så det går kalla karlar på ryggen när man hör den.

 

:chock::w00t::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fassan kallade den för hockeyns nationalsång.... det var då Sovjet var överlägsna... man hörde ju den varenda gång de spelade.... :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, jag lyssnade och tittade men jag har nog inte "rätt" slags humor för att uppskatta det hela.

494645[/snapback]

Måste fråga... har du nån humor överhuvudtaget? Finns det nåt du (hjärtligt) skrattar åt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...