Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur beställer man?


Misse

Rekommendera Poster

Gick in på Apples hemsida för att beställa en dator. På hemsidan står det att man får 6 betalningsfria månader innan man påbörjar avbetalningen men ingenstans i min beställning kan jag välja det alternativet. Enda jag kan välja är att jag vill ha varorna på avbetalning. Någon som kan hjälpa mig med det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ring och beställ, numret står längst ner på varje sida i Apple Store.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde men fick prata med någon på engelska. Han sa något om att de skulle ringa upp & det gjorde de aldrig. Varför har man kundtjänst på engelska egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Outsourcat till Indien kanske. :)

493494[/snapback]

 

Fan för dem ifall Apple också gjort de! Hatar verkligen när de sänker sig på de viset, flytta massa arbetskraft utomlands. "Då får vi satsa på högkvalificerade tjänster istället" - ta er i röven! Alla har varken förmågan eller viljan att skaffa doktorsexamen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på Apples hemsida för att beställa en dator. På hemsidan står det att man får 6 betalningsfria månader innan man påbörjar avbetalningen men ingenstans i min beställning kan jag välja det alternativet. Enda jag kan välja är att jag vill ha varorna på avbetalning. Någon som kan hjälpa mig med det här?

493040[/snapback]

 

Har du kollat vilken hiskelig ränta de tar. Ta ett lån på banken i stället. Avbetalning är skit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom sitter i Irland så vitt jag vet och jag har aldrig talat med någon som inte talat svenska, åtminstone 10 gånger, senast för två veckor sen då jag beställde en MacBook!

 

C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringde men fick prata med någon på engelska. Han sa något om att de skulle ringa upp & det gjorde de aldrig. Varför har man kundtjänst på engelska egentligen?

493267[/snapback]

Ringde du det svenska numret? 020 120 99 71

Jag har alltid kunnat prata svenska när jag ringt (men det var ju ett tag sedan sist...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu löste det sig ändå, beställde via nätet & väntar nu på svar. Om allt går som det ska har jag min första mac om 3 veckor. Känns spännande men jag är ändå orolig för hur det ska gå hihi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fusion_a_loud

Man hamnar hos en engelsktalande person om de svenska säljarna/supporten är upptagna. Då kan man be att får prata med en svensk säljare och då kopplar de en.....sen får man kanske vänta en liten stund, för mig gick det på några sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I första hand hamnar man hos en svensktalande, i andra hand hos en som hjälpligt kan tala svenska, i tredje hand en engelsktalande.

 

Själv har jag pratat med en mycket trevlig dansk, som jag i princip förstod vad han sa till och med... :ThumbsUp:

 

Det måste ju vara bättre att få prata med någon på engelska än att inte få prata med någon alls?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...