Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Godmorgon, världen!


matber

Rekommendera Poster

Jag lyckas inte få hem andra timmen av söndagens godmorgon, världen! Podcasten knasar och vägra ladda hem sig. Är det min iTunes som är fel eller är det podfilen? Samma sak är det med Public Service-filen! HJÄÄÄ-ÄÄÄLP!!! :tyst:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underligt! Filen var gråmarkerad, så där som det brukar se ut om den är färdig för nedladdning, men knappen för det saknades. Jag startade sedan om iTunes och då visade det sig att podcasten redan var nedladdad! Väldigt buggigt och konstigt! :cry:

 

Edit: Nej! Det funkade ändå inte, filen finns inte där fast det ser ut som att den gör det!!!

Inget händer när jag försöker spela den... :cry::cry::cry:

 

För visst ser det väldigt mycket ut som att både Godmorgon, världen! timme 2 och Public Service är nedladdade???

post-633-1171410245.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äh, nu funkar det iallafall. Fast mysteriet tätnar.... :fundersam:

 

Jag gick in i iTunes-mappen, och där låg ju filerna nedtankade och fina! (se bild). När jag så klickade på dem så funkade det ju aldeles utmärkt att lyssna på både GMV och PS!

 

Men varför hade det blivit så här knasigt? Innan jag laddade ner mina podcasts så hade jag precis uppdaterat med senaste systemuppdateringarna och iTunes-uppdateringarna. OCH lyssnat noga på vad Poca brukar säga om skivreparationer.

post-633-1171410761.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...