Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Itunes och Airport Express vägrar stereo

petterm

Recommended Posts

Hej!

Detta är mitt första inlägg på denna sida. Jag är ny på mac, har kört pc innan.

Jag har alltså en airport express som jag kopplat till förstärkaren och när jag kör ljud från macen (itunes) så spelas det bara i en av högtalarna.

Jag har testat utrustningen efter airporten (dvs förstärkaren och högtalarna) och där är det inte några problem. Vad ska jag göra för att få ljud i båda högtalarna? Det kan vara någon inställning på macen eller något med airporten, men vad?

Snälla hjälp!

Petter

Hej!

Detta är mitt första inlägg på denna sida. Jag är ny på mac, har kört pc innan.

Jag har alltså en airport express som jag kopplat till förstärkaren och när jag kör ljud från macen (itunes) så spelas det bara i en av högtalarna.

Jag har testat utrustningen efter airporten (dvs förstärkaren och högtalarna) och där är det inte några problem. Vad ska jag göra för att få ljud i båda högtalarna? Det kan vara någon inställning på macen eller något med airporten, men vad?

Snälla hjälp!

Petter

490819[/snapback]

Är det en ny airport? Testat att rycka i kabeln som ansluter i airporten? bytt kabel?

När jag testar dra ut sladden ur airporten så kommer det brus i den andra högtalaren. Jag tycker att det verkar vara fel på airporten. Kanske får gå och reklamera...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...