pike Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Har gjort en presentation i Keynote. När jag Exporterar den till iDVD blir kvaliten låg. Likaså blir det om jag exporterar den i QT. I QT kan man välja olika inställningar. Nån som vet vilken som är den bästa för denna "Export". Link to comment Share on other sites More sharing options...
dale Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Kabel från datorn till TV:n tror väl jag är det bästa... Annars vet jag ej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pike Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Ok, men jag mste ha den på DVD. Nån annan som har ett förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dale Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Ta "kort" på alla slides och bränn ut de som bildee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pike Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Ok, men då tappar jag animationerna. Eller hur? Mer förslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Har du en iPod kan du göra en presentation direkt från den till tv med ett program som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qri Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Har du ökat på frameraten i Keynote när du exporterar till QT? Tror defaultvärdet bara är 13 rutor/sec. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.