Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod nano - Diskad!


Norden112

Rekommendera Poster

hej alla! oki så i gåt så tvättades min fina ipod nano,och idag så tänds deni 5 minuter och sen dör den. jag har öppnat den och låter den ligga öppen ända fram tills jag kommer hem från skolan. då hör jag av mig vad som hänt.!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej alla! oki så i gåt så tvättades min fina ipod nano,och idag så tänds deni 5 minuter och sen dör den. jag har öppnat den och låter den ligga öppen ända fram tills jag kommer hem från skolan. då hör jag av mig vad som hänt.!

491056[/snapback]

Men du skulle ju vänta en vecka innan du satte på den, nu är den nog körd skulle jag tro :deppig:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du skulle ju vänta en vecka innan du satte på den, nu är den nog körd skulle jag tro :deppig:

491065[/snapback]

 

o. du tror små pojkar skulle kunna vänta?? :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Precis risken att den är bränd för all framtid är rätt stor. Den skulle öppnats och plockats isär så mycket det går och låta den ligga i minst en vecka.

 

Nu känns kortslutningen runt dörren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte de hjälper att torka den... om de hade vart vanligt vatten hade de räckt, men tvättmedlet får kretsarna att ärja om du bara låter den torka.. hade samma problem med min telefon och när ja lämna in den sa dom att dom hade kunnat tvätta av kretsarna om jag hade lämnat in den direkt. men tyvärr tror jag den är förlorad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan du bryter upp den och gör märken...

Den är död efter du kopplat in strömmen eller? Syns det något på den, eller ser den helt normal ut fast den är död? I så fall kan du ju prova att skicka in den på garanti ändå och hoppas att det inte märks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan du bryter upp den och gör märken...

Den är död efter du kopplat in strömmen eller? Syns det något på den, eller ser den helt normal ut fast den är död? I så fall kan du ju prova att skicka in den på garanti ändå och hoppas att det inte märks.

495237[/snapback]

 

 

ingen ide dom kommer hitta spår av fukt och tvättmedel direkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvättade min gamla mobiltelefon i ett helt 60° program ihop med kläderna. Tog isär telefonen, lät den ligga o torka en vecka, o efter det så har den fungerat klockrent. Behövde inte ens byta SIM-kort. ^_^

 

Det är ju iofs skillnad på en gammal Nokia o en Nano men men..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en åtgärd som kan rekomenderas till min buggiga P990i... den kan ju i alla fall inte fungera mycket sämre än vad den gör idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...