Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

K750i


conloc

Rekommendera Poster

Jeg har sett på några bilder en K750i med mac ikoner i meny fönstret.

Är det någon som vet hur man får till det?

Och var man kan få tag på dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kollat den tråden, men jag förstod ändå inte riktigt hur man går till väga. Dessutom kunde jag inte ladda hem något från den sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte säker, men jag tror ni pratar om olika saker. Vad Conloc letar efter är väl themes och länken rörde någon uppdatering tror jag...

Jag har några olika themes, ska kolla om de ligger kvar på burken. I så fall borde de väl gå att skicka över....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

nejnej nej..... themes ändrar inte på ikonerna!!! Får att ändra på ikonerna på en k750 måste man använda en applikation som heter FAR manager! Länken jag postade visar hur man går tillväga! Man kan även ändra på layouten dvs få ikonerna att visas på samma sätt som de nyare SE modellerna.

 

Se länk!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kollat den tråden, men jag förstod ändå inte riktigt hur man går till väga. Dessutom kunde jag inte ladda hem något från den sidan.

490563[/snapback]

 

 

du måste använda en applikation som heter far manager.. förutsatt att din k750 inte är cid49.... då får du använda phone xs.. Det finns en massa guider för det på nätet.. orkar inte posta alla men utgå från länken jag postade och klicka dig fram... den som söker skall finna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nejnej nej..... themes ändrar inte på ikonerna!!! Får att ändra på ikonerna på en k750 måste man använda en applikation som heter FAR manager! Länken jag postade visar hur man går tillväga! Man kan även ändra på layouten dvs få ikonerna att visas på samma sätt som de nyare SE modellerna.

 

Se länk!

 

490626[/snapback]

 

Jaha, det där får jag titta närmare på.... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...