Jump to content
Just nu i M3-nätverket

avinstallera windows xp på min macbook

bromsa

Recommended Posts

hur installerade du? Med bootcamp? isånnafall gå in i verktygsprogram i programmappen och öppna bootcamp assistant och välj att du vill ta bort windowspartitionen...

Jag är verkligen en total nybörjare.

Jag startade med windows xp installations cd.

490206[/snapback]

VA? Vem sa att du skulle göra det? Visste inte ens att det gick... Starta med mac-systemskivan du fick med och håll inne "c" på tangentbordet när du startar upp och installera mac os x.... Och i fortsättningen: läs noga igenom när du ska göra grejer med datorn man kan sabba hela datorn och du har precis brytit garantin på din dator....

Jag läste flera gånger men det gick inte att förstå. Vad är en portition för något. När jag sedan väl hade börjat och den skulle sudda datorn så gick det inte att stoppa, cd skivan kom inte ut. skall försöka med mac skivan och trycka C

• 3 weeks later...
Jag läste flera gånger men det gick inte att förstå. Vad är en portition för något. När jag sedan väl hade börjat och den skulle sudda datorn så gick det inte att stoppa, cd skivan kom inte ut. skall försöka med mac skivan och trycka C

Vad hände sen? Löste det sig?

Huh, kan man installera Windows på en mac utan Bootcamp? Trodde inte Windows fattade EFI...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...