Greta723 Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Hej, Har et usbminne, ett Apacer Handy Steno HT203 på 1 Gb. Nu är helt plötsligt halva minnet borta. Dvs när jag raderat alla filer så finns bara 500 Mb nånting ledigt. Har letat efter osynliga filer men hittar inget som ser ut att ta minne. Vad gör jag?? Hade samma problem med en mp3-spelare som jag till slut formaterade om i en pc, men jag har för mej att ibland gör det att usb-minnet inte funkar till macen sen. Tacksam för tips!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alphonze Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Har du tömt papperskorgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greta723 Posted February 9, 2007 Author Share Posted February 9, 2007 Ja, jag har tömt papperskorgen och jag har formaterat om den med skivverktyg men har samma problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psittacus Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 Jag måste slänga en fil som heter .trash på minnet för att få tillbaka utrymme! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greta723 Posted February 9, 2007 Author Share Posted February 9, 2007 Jag försöker slänga .trashes mappen men det går inte för ett fel uppstår, felkod -122, någon som vet vad det innebär??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.