Pocahontas Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Onyx nu i 1.7.8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted February 9, 2007 Author Share Posted February 9, 2007 Lägg märke till varningen här innan ni installerar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 TAck!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantern Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Ny version släppt idag. http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/20070 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 18, 2007 Author Share Posted March 18, 2007 Fortfarande betaversion... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantern Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Fortfarande betaversion... Tycker onyx jämt varit beta iofs hehe.. Men det fungerar bra här iallafall Men valet att snabba på Safari verkar borta? Synd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 18, 2007 Author Share Posted March 18, 2007 Onyx är ett program som man inte bör använda om man inte vet vad som händer. Vissa tycks tro att det bara är till att köra rubbet så blir allt bra. Själv använder jag det sparsamt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickard1234 Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Jag har inte haft några problem med Onyx. Däremot så tar jag inte ner o installerar varje ny version. Ffa inte i såna här lägen, när man måste avinstallera det gamla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantern Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Jag avinstallerar alltid Onyx innan jag pressar in en ny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.