Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macbook Pro 12 tum?


edon

Rekommendera Poster

jag har tittat runt på lite olika forum på nätet där man kan läsa om rykten som säger att apple kommer släppa en 12tums macbook pro.. detta skulle ju vara riktigt trevligt :pompoms:

vad tror ni kommer det en MBP 12?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har tittat runt på lite olika forum på nätet där man kan läsa om rykten som säger att apple kommer släppa en 12tums macbook pro.. detta skulle ju vara riktigt trevligt  :pompoms: 

vad tror ni kommer det en MBP 12?

488422[/snapback]

 

 

hmmmmm.. då blir jag ju "trött" på min 12" macbook också...... :fundersam:

 

fast visst vore det kul! :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har tittat runt på lite olika forum på nätet där man kan läsa om rykten som säger att apple kommer släppa en 12tums macbook pro.. detta skulle ju vara riktigt trevligt  :pompoms: 

vad tror ni kommer det en MBP 12?

488422[/snapback]

 

Joo, det kommer nog. Eftersom det ju har funnits PB 12" så vore det underligt om inte MBP 12" fyller upp det hålet. Men när är svårt att säga. Det enda konkreta svaret på den frågan är väl att en 12-tummare släpps just bara några timmar innan jag köper en MBP! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker själv 12 tum är för litet. 13 tum Widescreen hade inte varit helt fel dock. Men då köper man ju en Macbook istället kanske men pro-varianten har ju en hel del saker som inte den vanliga har så varför inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntar också med att köpa tills MacBook Pro 12" kommer. 15" är för stor att släpa på och då jag mest använder min stationärt så kopplar jag till en större skärm till vardags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gabriel.fjellander

Dessutom kommer det, enligt ett antal appleryktessajter, inom kort en 15" MacBook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...