Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

När kommer iPhone till Sverige?


MacAlex

Rekommendera Poster

  • Svars 71
  • Created
  • Senaste svar
A_bite_of_the_apple
När kommer iPhone till Sverige? Orka vänta så länge. :(

487642[/snapback]

 

skall släppas i USA i juni

 

 

så det dröjer nog ett bra tag till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer nog till framåt jul.

 

Kanske inte fungerar här :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Oktober är det sagt. Tidigast. Kvartal 4, alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer iPhone till Sverige? Orka vänta så länge. :(

487642[/snapback]

 

tja, åk dit, nää ja tror inte ja ska köpa en iphone. har ju fått värsta dåliga kritiken för att de inte är senaste tekniken mm,, men designen e de ju inge fel på. :chock: så fin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Vet inte om man ska ta seriöst på kritik som är för en produkt som inte är släppt i skarp version än...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Gäst Herobix

dem har ju inte gjort slutgiltliga releesen än, om jag känner apple rätt kommer dem ut med en produkt men inga större bugar =) allt funkar! ;) se på iPoden :D

och dem har nog pysslat länge med sin iphone :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

3 är väl helt ute ur bilden eftersom att det inte är en 3g telefon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 är väl helt ute ur bilden eftersom att det inte är en 3g telefon..

hehe nej inte än, men man kan ju hoppas att det kommer innan den kommer hit.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple gjorde en GSM variant för kunna täcke hela USA.

En 3G variant är på gång.

Den kommer till Europa under Q4, men det betyder inte att den finns i Sverige under Q4, men vi kan ju hoppas.

Jag tänker vänta in den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apple gjorde en GSM variant för kunna täcke hela USA.

En 3G variant är på gång.

Den kommer till Europa under Q4, men det betyder inte att den finns i Sverige under Q4, men vi kan ju hoppas.

Jag tänker vänta in den.

Har hört samma sak. Att släppa en sån fullmatad telefon i Sverige idag UTAN 3G vore självmord.

 

Klart man ska vänta :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 är väl helt ute ur bilden eftersom att det inte är en 3g telefon..

 

Skulle tro att 3 aldrig kommer få den telefonen heller, jag menar bara på att man kan kolla in deras enormt dåliga sortiment idag. Iaf när det gäller "PDA" mobiler av olika slag.

 

De riktar sig nog mer på normalanvändarna ändå!

 

Telia eller Telenor gissar jag på när den kommer hit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Tur att man kommer köpa den olåst på apple store.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tur att man kommer köpa den olåst på apple store.

Tror du det? Det verkar ju inte så, de har ju skrivit avtal med en operatör over there, de gör det däkert här också och vips kan du bara ha den med just den operatören oavsett vad du köper den nånstans. Men jag hoppas ju förstås att de släpper den olåst, jag är inte intresserad av att binda upp mig med en viss operatör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

Har för mig att en del av dealen med den operatören dom valt i staterna var just för att dom ska få sälja den parallelt utan abonnemang på sin hemsida och i apple store butikerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att en del av dealen med den operatören dom valt i staterna var just för att dom ska få sälja den parallelt utan abonnemang på sin hemsida och i apple store butikerna.

 

Ja det skulle ju vara grymt gött isf... :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det skulle ju vara grymt gött isf... :yeahbaby:

 

Jag håller mina tummar, olåst är rules. Jag kommer redan i sommar att ställa mig i en fysisk kö utanför valfri Applestore någonstans i Sve och invänta the arrival!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om iPhone blir något lite mindre och billigare, då säljer jag min iPod 30GB och Sony Ericsson K610i och köper iPhone!

Alla tjatar om 3G, jag blir så trött på det.. Min SE K610i har 3G, jag har aldrig känt behovet av att ringa videosamtal för 3kr/min, inte heller vill jag surfa med en hastighet av 0,36 mb/s på en pytteliten skärm!

Snart kommer det finnas WLAN överallt, vad ska vi då med 3G till?

Nej, skippa 3G, gör den något lite mindre och se till att skärmen inte är alltför "fettkänslig".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

tror den skulle komma ut till jul i europa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
iPhone skall man köra på WIFI och så installerar man SKYPE

 

Görbra

Det är det som jag funderar kring med. Kommer det att gå att installera program på iPhone. Det har ju vart snack om att Apple kommer "låsa" telefonen för just detta, vilket låter helt rubbat (får man säga så?)

 

iPhone + WiFi + Skype is Da shit :skondans::pompoms::ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg
Om iPhone blir något lite mindre och billigare, då säljer jag min iPod 30GB och Sony Ericsson K610i och köper iPhone!

Alla tjatar om 3G, jag blir så trött på det.. Min SE K610i har 3G, jag har aldrig känt behovet av att ringa videosamtal för 3kr/min, inte heller vill jag surfa med en hastighet av 0,36 mb/s på en pytteliten skärm!

Snart kommer det finnas WLAN överallt, vad ska vi då med 3G till?

Nej, skippa 3G, gör den något lite mindre och se till att skärmen inte är alltför "fettkänslig".

Själv har jag ringt ett videosamtal bara för att testa, det var inte särskilt upphetsande. Däremot var 3G väldigt användbart tidigare i månaden när Tele 2s GSM-nät hade kraschat i Göteborg. Sedan har K610 en annan fördel mot min gamla T610, jag kan prata i bluetoothheadsetet samtidigt som min mac är uppkopplad via 3G/bluetooth. Dessutom sägs 3G-näten ha högre kapacitet vad gäller vanliga röstsamtal. Det är bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...