Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Så installeras Vista!


Simon Grabiec

Rekommendera Poster

Lite svårtuggad på slutet.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dumt. Slöseri med pengar. Kunde ha gjort något roligare för pengarna. :armskeptisk:

486966[/snapback]

 

 

Inte då, värt varenda krona haha :lol::ThumbsUp:

Kul var det iaf ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara se några sekunder så jag vet inte om han hade lätt för sig eller inte men jag skickade in Vista i min burk och det tog inte lång tid och har funkat klockrent tillsammans med Parallels.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte då, värt varenda krona haha  :lol:  :ThumbsUp:       

Kul var det iaf ^^

487435[/snapback]

Det var kanske en gratisskiva. Hade kunnat skänka pengarna till välgörenhet, men var och en gör vad en vill med sina pengar antar jag.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

stackare

 

hoppas att det var en sånda gratisuppgradering som följer med vissa datormodeller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om total avsaknad av humor. "Titta, jag trycker in vista installations CDn i en shredder och låssas att det är en dator som jag försöker installera vista på, men det fungerar liksom inte för vista är så kasst, och samtidigt krossas CDn! Gud va genialiskt!".

 

Finns väl miljoner roligare sätt att dissa ett operativsystem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dumt. Slöseri med pengar. Kunde ha gjort något roligare för pengarna. :armskeptisk:

486966[/snapback]

Men herregud! Moraltantsvarning! Hela världen är full av orättvisor och korruption och du oroar dig över ETT exemplar av Vista?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka om total avsaknad av humor. "Titta, jag trycker in vista installations CDn i en shredder och låssas att det är en dator som jag försöker installera vista på, men det fungerar liksom inte för vista är så kasst, och samtidigt krossas CDn! Gud va genialiskt!".

 

Finns väl miljoner roligare sätt att dissa ett operativsystem.

487715[/snapback]

 

Humor är som baken...

 

Jag tycker att det är lite kul pga att han verkar lite underfundigt sur och man ser frustrationen lysa igenom i de sista 7 sekunderna när han kastar kartongen i golvet! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara dumt. Slöseri med pengar. Kunde ha gjort något roligare för pengarna. :armskeptisk:

486966[/snapback]

 

 

Beror på hur man ser det. Han varnar andra att inte köpa det därmed har flera möjlighet att göra något roligt för pengarna eller skänka till välgörenhet. Då har man sparat mycket mer pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan bara se några sekunder så jag vet inte om han hade lätt för sig eller inte men jag skickade in Vista i min burk och det tog inte lång tid och har funkat klockrent tillsammans med Parallels.

487496[/snapback]

Nu har jag lyckats se filmen. Jag trodde faktiskt att han skulle peta in den i datorn i alla fall. Undrar just hur han fick tag i programkartongen, köpt, fådd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha.. vilket störd jäkel :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha! Seg rackare, den där skivan... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:skondans::skondans::skondans:

 

Klockrent, Ska visa tjejen sen som är lite sugen på Vista hur man installerar det :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...