Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

DVD SP


Mulle

Rekommendera Poster

Gör färdigt din dvd och klicka på build så får du ju ut en video_ts och en audio_ts-mapp. Dem kan du ju lägga på en diskimage om du så önskar och den funkar precis som en DVD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki. Hade tänkt välja hastighet på bränningen i Toast, då DVD SP bränner på snabbast möjliga. Kanske skulle ha frågat från början :) Går det att ställa in brännarhastigheten i DVD SP? Hittar inget?

Det blir katastrof att bränna snabbare än 4x för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara använda mappen video-ts i toast? Har för mig att du kan välja det alternativet men har inte toast framför mig så jag kan inte prova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I manuel beskriver dom följande:

 

Hard Disk

In most cases, when you use the format process you will be writing directly to a DVD-R

or DLT drive. Writing to the hard disk can be useful if you do not have a DVD-R or DLT

drive available.

You have four output format options when writing to your hard disk:

• DDP 2.0: Use this (Data Description Protocol) option to create a file compatible with

DLT drives using DDP version 2.0.

• DDP 2.1: Use this (Data Description Protocol) option to create a file compatible with

DLT drives using DDP version 2.1.

• CMF 1.0: Use this option to create a file compatible with authoring DLT and DVD-R

drives using CMF format version 1.0.

• .img: Use this option to create a disk image. With a dual-layer project, a single “.img”

file contains the entire project, without any break point information.

 

Hoppas detta hjälp dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...