Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hjälp! iPod Nano-skyddsplast


Dragonilm

Rekommendera Poster

Någon gång efter MacWorlds septembernummer 2005 och fram till (gissningsvis) början utav 2006 så recenserade MacWorld skyddsplast som man kan fästa på sin iPod Nano. Jag minns att "Bästa köp" blev ett alternativ som fanns att köpa i från Decalgirl.com (bilden fanns på den högra sidan i testet som tog upp ett helt uppslag i tidningen) - den lilla text kring produkten tog bland annat upp ett visst problem med att det kan bildas bubblor under plasten. Denna beställde jag hur som helst, och blev jättenöjd med. Min iPod Nano blev nästan skottsäker.

 

Nu har jag beställt en iPod Video och skall köpa samma skydd till den (från Decalgirl.com för de hade även samma "iPod Nano-skyddsplast" fast för den stora iPoden också). Så jag surfade in på Decalgirl.com och skulle lägga en order för en liten stund sedan. Men problemet är att det finns två, nästan snarlika varor för iPod Video (med två olika namn). Kan någon säga mig vilket namn som omnämndes i MacWorld? Min tidning verkar inte finnas kvar hos mig.

 

Det rätta namnet är antingen "Crystal Shield Enhanced" (denna) eller "Screen Armor - Crystal Series" (denna).

 

Kan någon jättevänlig själ bläddra upp testet?

 

Mycket tacksam för snabb hjälp!

 

/Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...