Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Spionprogram på Macen...


Axelman

Rekommendera Poster

Ja, men efter en smärre utskällning här på forumet blir jag tvungen att påpeka att du, precis som jag en gång blev, har blivit lurad av Gibson. Gå på DefCon och skandera ut hans storhet och expertis och känn hur skrattsalvorna sätter marken i gugning som en jordbävning... eller något i den stilen.

 

Fråga Reefer och Anvil ;)

Hmmmmm.... Gibson hade hemsidan med länken. Vad är DefCon? Fö har jag inte provat vad det nu va jag fick en länk till pga min något försiktiga läggning (ibland...).... Jag fattar inte riktigt vad du menar.

 

En snabb sökning (som jag tydligen borde ha gjort första gången jag hörde talas om Gibson) ger bla följande: http://www.grcsucks.com/

 

Med tanke på att den huvudsakliga kritiken av Black Ice Defender som jag har läst härör från Gibsons site (tycks inte längre finnas kvar på websidan), så tar jag här med tillbaka mina negativa kommentarer om Black Ice Defender, eftersom kritiken verkar har varit av tveksam kvalitet / korrekthet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förut tänkte jag inte så mycket på det, men nu när jag har OS X och kommer in i PC-n hemma via nätverket börjar man fundera. Går det att komma åt macen via PC lika lätt med OS X?

För att citera mig själv (det är kul! ;) ) Går det att komma åt macen via PC nu när vi kör OS X? Förr gick det inte med OS 9. Nu stökar jag runt i PC-n utan problem. Men det ger mig lite hicka. Kan man stöka runt i mac med OS X lika lätt med en PC? Svaren ovan känns mer som en PC-skyddsdiskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...