Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iSight

maccis

Recommended Posts

Igår beställde jag en iSight för iallus och Cyberpet tyckte de var bra :) Vilka har nu iChat här med kamera så man får prova lite sen?

Jag kan koppla in en kamera efter önskemål. Ingen iSight, utan en DV-kamera.

Det dumma med DV-kameror är att proportionerna blir fel. I alla fall med PAL-kamera. Man blir lite avlång på höjden, Apple har inte gjort så proportionerna justeras dumt nog... om dom inte har fixat det i Panther-versionen av iChat förstås, det vet jag inte.

Mitt enda önskemål är att Apple gör iChat AV, med video och allt, kompatibelt med MSN eller annat stort videochatprogram för Windows. Alla mina kompisar har PC så jag kan ju inte videosnacka med dom. Alternativt att dom utvecklar iChat för windows då rå... men det kommer väl inte hända förräns helvetet fryser till is ;)

maccis, du är taskig, tänk om du inte gillar kameran, då skyller du på mig och iallus. *gulp* :blink:

Ja då kommer ni vara bombaderade med arge meddelanden ;) Nädå jag tror nog inte det är så stor risk för det, iSight verkar vara en bra liten plastbit :)

Jag beställde en iSight i veckan (den borde levereras på måndag). Testar gärna lite IChat i nästa vecka.

Jag beställde en iSight i veckan (den borde levereras på måndag). Testar gärna lite IChat i nästa vecka.

Ok fick mail igår om att min var "shipped" så jag hoppas den kommer nästa vecka :) Skicka ett PM när du fått din så kanske jag har min också.

• 2 years later...
marcushedenstrom

Jag har en fin gammal mick till min blådåre.

marcushedenstrom
Umm, ronny är du mästaren på att dra i gamla trådar? :)

242081[/snapback]

Ronny "ronnar" trådar. :P:P:P:lol::lol:

Länge sedan man såg Maccis här på forumet.

242062[/snapback]

håller med...det känns lite tomt

saknar Nils också...

Ja Nisse va länge sedan :(

242283[/snapback]

Kan han inte dyka upp som jultomten .... det vore skoj

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...