Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mobiltelefon

maccis

Vilket märke på mobilen har du?  

64 members have voted

1. 1. Vilket märke på mobilen har du?

• Nokia
      17
    • SonyEricsson
      27
    • Motorola
      2
    • Siemens
      5
    • Panasonic
      0
    • Samsung
      0
    • Nec
      0
    • Sony
      2
    • Ericsson
      5
    • Annan
      1

Recommended Posts

Har Nokia, men fluktar på en Samsung :lol:

Har haft på känn att macare kör ericsson, speciellt med tanke på att de snabbast fixade isync-stöd. Ska bli intressant att se hur pollen slutar…

Tja Motorola har ju haft fullt iSync stöd ett tag med men de är ju inte så stora i Sverige i alla fall och dessutom tycker jag att alla modellerna innan T720(i) var rätt kassa.

Kör med T300. Men den saknar tyvärr stöd för OS X efter som den saknar Bluetooth :angry: Jag tvingas köra den mot en Windoze. Fast och andra sidan så blev datakabeln så mkt billigare.

Du kan ju prova datakabeln på mac också det finns en sida med amssa modemscript "Ross Barkmans" nånting tror jag han har nån generisk drivare för de här usb kablarna du kan prova om du vill.

Du kan ju sen prova ex med SIM Express eller nåt, mkt annat roligt med T300 på en mac kan man nog inte göra tyvärr.

Du kan ju prova datakabeln på mac också det finns en sida med amssa modemscript "Ross Barkmans" nånting tror jag han har nån generisk drivare för de här usb kablarna du kan prova om du vill.

Du kan ju sen prova ex med SIM Express eller nåt, mkt annat roligt med T300 på en mac kan man nog inte göra tyvärr.

Jag köpte en seriel kabel eftersom dom var 100kr billigare, så det går inte :(

Har alltid gillat Nokia. Genomtänkt, enkelt gränssnitt. Deras sköna små telefoner gillar jag.

Dom verkar ha strulat till gränssnittet i många av sina senare modeller, gillar det inte alls. Håller mig till det traditionella gränssnittet. Få se vad Series 90 bjuder. Ser spännande ut.

Min första telefon var en Ericsson. Den var värdelös.

Mina andra telefoner har varit Nokia. Dom har jag alltid gillat. Blir lite nostalgisk när jag tänker på dem.

jag har en mobil. Om man läser noga kan man se att det står Nokia på den.

Och den går ringa på, nästan jämt, så det är en mycket bra telefon :D

"nästan jämt" hehe då måste den vara väldigt bra :P

Jag har en motorola V-nånting.... Varning för krångligt användar-gränssnitt på Motorola-mobiler!!! Men den har radio, lite därför jag inte bytt. Hade en Ericsson 688 innan som glappade ur (som de gjorde), ångrar att jag inte köpte en Ericsson igen, blir en Ericsson snart igen.

Brukar ringa för ca 1 (en) krona per månad i genomsnitt... :P

1kr/mån det var inte dåligt ;) det kan inte bli många sek med tanke på att uppkopplingsavgifterna oftast ligger runt 40öre ;)

Jag gav bort min till chefen när jag blev sjukskriven!! Den har jagat livet ur mig, så jag kommer att satsa på en mobilfri livsstil hädanefter.

Jag gav bort min till chefen när jag blev sjukskriven!! Den har jagat livet ur mig, så jag kommer att satsa på en mobilfri livsstil hädanefter.

Du vet att man kan stänga av den va? ;) Mobilsvar är väldigt bra att använda också och man behöver inte svara när det ringer, jag svarar bara när jag själv vill.

1kr/mån det var inte dåligt ;) det kan inte bli många sek med tanke på att uppkopplingsavgifterna oftast ligger runt 40öre ;)

Nä, det stämmer! Brukar bara pågå i 15-30sek... om det nu pågår alls, vill säga. Vissa månader kanske jag pratar upp en femma eller så, men då blir det ju nåra månader utan ringning sen... Det kostar ju inget att bli uppringd!

:D

Det är inte täckning alltid, då går det inte ringa, men det är nog inte telefonen som är hindret då :P

Det är inte täckning alltid, då går det inte ringa, men det är nog inte telefonen som är hindret då :P

Dags o byta operatör kanske? ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...