Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Svintufft GUI


FarmerBoY

Rekommendera Poster

Men man ser ju inte vilka filer man håller på med ju? Dom har ju inga namn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt men jag tycker det ser omständligt ut. Man behöver ju knappast alla de alternativen, känns som det är tillverkat av något linux open source lag. Anledningen till föregående påstående är att "nördar" väldigt ofta vill klämma in så mycket funktionalitet som möjligt i en produkt utan att ta hänsyn till om det är användarvänligt, produktivt eller ens estetiskt tilltalande. XGL t.ex. är ett lysande exempel. Ser coolt ut men hur roligt är det efter 2 minuter när användaren blir sjösjuk :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har sett det förr, å det är fortfarande lika coolt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var just en synpunkt emil... funktionerna är knappast i vägen för dig! man ser dem bara när de behövs... jag tror att du själv kan bestämma nivån på funktionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coolt men jag tycker det ser omständligt ut. Man behöver ju knappast alla de alternativen, känns som det är tillverkat av något linux open source lag. Anledningen till föregående påstående är att "nördar" väldigt ofta vill klämma in så mycket funktionalitet som möjligt i en produkt utan att ta hänsyn till om det är användarvänligt, produktivt eller ens estetiskt tilltalande. XGL t.ex. är ett lysande exempel. Ser coolt ut men hur roligt är det efter 2 minuter när användaren blir sjösjuk :)

477187[/snapback]

 

Han som startade projektet gjorde det som sitt exjobb för en master i datavetenskap. Så nej, det är inte Open Source.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket intressant, verkar som hands-on styrning av datorer är på gång rinktigt nu, iPhonen hade också liknande effekter (dock inte lika häftiga)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...