Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
matber

iCAP - mössa och prenumerationserbjudande

Rekommendera Poster

Hm,

Är inte prenumerant längre... tröttnade lite på MacWorld för ett tag sedan och förnyade inte prenummerationen. Men, man är ju alltid lite sugen på nya nummer ändå. :blushing: Nu är erbjudandet 6 nr + en dum mössa med inbyggda hörlurar. Kanske kan vara nåt att ha i löpspåret nu när snön börjat falla. Vad tror ni? Nån som testat? Funkar det? Eller ser man löjlig ut i mössan? :dumstrut:

För övrigt undrar man ju lite varför det står 6 nr i rubriken och i den där lilla rutan, men 3 nr med fetstil i texten... :byrakrat:

vinter.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hm,

Är inte prenumerant längre... tröttnade lite på MacWorld för ett tag sedan och förnyade inte prenummerationen. Men, man är ju alltid lite sugen på nya nummer ändå.  :blushing: Nu är erbjudandet 6 nr + en dum mössa med inbyggda hörlurar. Kanske kan vara nåt att ha i löpspåret nu när snön börjat falla. Vad tror ni? Nån som testat? Funkar det? Eller ser man löjlig ut i mössan?  :dumstrut:

För övrigt undrar man ju lite varför det står 6 nr i rubriken och i den där lilla rutan, men 3 nr med fetstil i texten...  :byrakrat:

vinter.jpg

473799[/snapback]

Mössan funkar fin fint, klent ljud men , vafankn. Det är en mössa som sjunger.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skrev också upp mig på det här några dagar innan #1 / 07 men det kom inget nummer =/ Kommer nummer två snart kanske? Då hoppas vi på en ny fin mössa i alla fall :ThumbsUp:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag beställde häromdagen oxå...inte för mössan skull direkt...!!

480776[/snapback]

hehe nej sånna där erbjudanden får man ju ta med ett par nypor salt men det ska bli trevligt att se vad tidningen har att erbjuda när den väl kommer i alla fall :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag beställde via iPlay, men mössen har inte kommit ännu.

När kan den tänkas komma?

Redigerad av AMF

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har också beställt!

Jag får såna där sköna vibbar av annonsen till en Kalle och Hobbe-serie, där Kalle väntade i flera månader på en propellermössa som han skulle få efter att ha samlat flingpaket. När mössan sen kom blev det värsta antiklimaxen eftersom han upptäckte att den var skittråkig, och att man inte alls kunde flyga fast man hade en propellermössa! :lol:

edit: googlade lite för att se om man kunde hitta den där serien, men misslyckades (nån som har den?). Däremot hittade jag den här bilden:

post-633-1170159128_thumb.jpg

Redigerad av matber

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Varför finns ingen smily-gubbe med propellermössa??? :deppig:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Varför finns ingen smily-gubbe med propellermössa???  :deppig:

485361[/snapback]

propeller_head_smiley.gif There you go! :ThumbsUp:

Tidningen hemkommen men mössan låter vänta på sig... :kaffe:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Fortfarande ingen mössa... jag fryser :(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Fortfarande ingen mössa... jag fryser :(

Det känns som att något har blivit fel. Mejla till kundservice@idg.se så hjälper de dig! :yeahbaby:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ah ja det låter som en bra idé, tack :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har den mösan, men inte kunnat använda den. Den är tok för liten, gjord för småbarn, eller så är det bara jag som ovanligt stort huvud ;).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Känns som det är lite för varmt med mössa så här på våren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
Känns som det är lite för varmt med mössa så här på våren.

Du skojjar... :whistling:

Jag fick min mössa idag! Toppen, det tog faktiskt mindre än tre månader från min beställning. Hade helt glömt bort den när jag fick en lapp från posten. Hade kanske varit bättre med ett par badbyxor eller nåt... hrmf... :superirriterad:

Hörru Lejon, jag vill ha en bonuspresent för att jag fick vänta så länge... kanske en propellermössa! :)

Redigerad av matber

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...