Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Diablo II 1.10-patch ute nu


lasson

Rekommendera Poster

Nu är den här på riktigt. Laddar ner den just nu (går rätt långsamt, tror det kanske är rätt många som laddar ner den just nu;) Får vi se om det blir lite fler som spelar ett tag nu då :). HAr för mig att det var en del härirån som spelade Diablo II lite då och då. Mitt användarnamn är lasson där som här (på battle.net alltså) om nån vill spela...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar onekligen vara rätt många som ska spela nu... har inte lyckats logga in än :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad innebär den patchen, vad är det för förbättringar?

 

Vilken level är du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller också på att ladda ner 1.10. Väntan är äntligen över :rolleyes:

Jag körde betan i somras och den var riktigt bra. Jag kör mest singelplayer och har några karaktärer uppe på Hard Core.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj oj, det var en massa förbättringar och fixar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Wow! Trodde nästan inte den skulle komma... har ju gått ett par år nu.

 

Jag kommer sätta mig nån gång i helgen och spela tror jag. Får ju inte bli fast på riktigt, men skall bli riktigt kul att spela igen. Jag spelade rätt mycket förra våren, men slutade helt efter sommaren eftersom det gick från dåligt till uselt och fusken och dom kopierade föremålen spred sig som en löpeld. Nu får man hoppas att det blir bättre, med "rust storm", dom nya antifuskgrejerna, och inte minst separata Ladder Characters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I helgen ska jag starta upp ett nytt spel med en ny gubbe på Battle.net. Det ska bli riktigt kul att spela utan alla fuskisar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Tja, du slipper ju inte alla skitungar som pumpar ut reklam för sina föremål i chatkanalerna... men lite bättre är det faktiskt, och ladderkaraktärer är skoj :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är väl nästan omöjligt att bli av med dessa småungar som ska byta saker hela tiden. Jag tror att skillnaden nu är att om de vill byta en riktigt kool ring mot något så är de inte längre lvl 1 utan kanske lvl 60+. Det känns lite bättre att veta att de verkligen jobbat för en kool sak och inte laddat ned ett program från nätet där man kan skapa vad som helst. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder detta att med den nya patchen funkar spelet i OS X? Har tidigare haft grova problem med spelet. Bortfall av grafik och smärtande lag.

 

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Flyter perfekt... på min G5:a ;)

 

Om det inte vore för att så jävla många har fått för sig att börja spela igen - Battle.net är laggigt som tusan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste jag installera om spelet, mao installera om allt och enbart installera den nyaste patchen? Eller räcker det med att köra patchen? Installationen vill ju ha åtkomst till OS 9.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Va? 1.10 finns bara carboniserad, du kan inte ladda hem en ren OS 9-version. Men du kanske har råkat ställa in den så att den vill starta i Classic?

 

Det ska bara va att ladda hem 1.10 för mac, packa upp och flytta några filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? 1.10 finns bara carboniserad, du kan inte ladda hem en ren OS 9-version. Men du kanske har råkat ställa in den så att den vill starta i Classic?

 

Det ska bara va att ladda hem 1.10 för mac, packa upp och flytta några filer.

Alltså jag menar när jag installerar originalversionen av Diablo II (och Extension Pack). Med den nya patchen ska det bara vara, som du säger, att hämta, installera och spela - i OS X?

 

Blev det klarare? Jag rör kanske till det...onödigt.

 

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Aha, nu förstår jag. Du har rätt - man kan inte installera d2 direkt i OS X, utan måste göra det i classic eller starta i 9:an.

 

Men varför skulle du behöva installera om allt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det inte vore för att så jävla många har fått för sig att börja spela igen - Battle.net är laggigt som tusan.

Just nu suger det att spela på Battle.net. I veckan blev vi nedkopplade flera gånger från Battle.net pga för många samtidiga spelare. Hoppas att de fixar detta snart (eller att Diablo-vurmen lägger sig). B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...