Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Leopard- The complete package


BobDeluxe

Rekommendera Poster

Jag vill inte ha något inbakat i Leopard. Jag vill köpa iLife för sig och iWork för sig.

Möjligtvis om dom inte tar extra betalt för Leopard men inte annars.

Jag köper dock alla tre sakerna varje år så mig kanske det skulle gynna men dom som inte behöver nyaste versionerna av allt kanske inte vill betala mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Är det vad Ronny sa, men att vi inte vet  vilken period. Eller har Ronny fel?

469292[/snapback]

 

Det är som Ronny säger. Jag har ioft aldrig köpt en ny dator, så jag vet inget om de här kupongerna. Kan räcka med att du har serienumret på datorn som bevisar köpdatum.

 

Som Ronny säger, du får antagligen skicka tillbaks din Tiger-skiva, så du inte sitter med två licenser. Det finns ett liknande program där man för 10 dollar kan byta sin Tiger-DVD mot en trave :elaktflin: Tiger-CD-skivor. För de som inte har dvd-spelare.

Här var man tvungen att skicka in sin gamla DVD-skiva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är som Ronny säger. Jag har ioft aldrig köpt en ny dator, så jag vet inget om de här kupongerna. Kan räcka med att du har serienumret på datorn som bevisar köpdatum.

 

Som Ronny säger, du får antagligen skicka tillbaks din Tiger-skiva, så du inte sitter med två licenser. Det finns ett liknande program där man för 10 dollar kan byta sin Tiger-DVD mot en trave  :elaktflin: Tiger-CD-skivor. För de som inte har dvd-spelare.

Här var man tvungen att skicka in sin gamla DVD-skiva.

469415[/snapback]

 

Ok, bara att vänta tills releasedatumet. Lite surt om köper sin mer än 3 månader innan release :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wwdc 06 The complete software " We still have some cool software that are in Beta statium" :pompoms:

469208[/snapback]

 

Kollade på keynoten, och mycket riktigt,

"these are just three examples of how were are going to ship the complete package of applications we have with leopard",

så det borde betyda att fler program inkluderas,

frågan är bara om det är några nya program eller iLife och iWork eller både och

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du säker? Jag har förstått det som att det bara är boot camp, front row och photo booth.  :huh:

468686[/snapback]

Steve Jobs sa på keynoten på WWDC att "Boot Camp, Front Row och Photo Booth var tre av de program som skulle ingå i the complete package". Jag tolkade också detta som att det skulle bli fler än de tre.

 

Om iLife och/eller iWork är det som avses med complete package vet jag dock inte. Det kan ju vara t.ex QuickTime Pro, eller kanske någon helt ny applikation. Hursomhelst så är jag rätt säker på att Apple kommer att visa upp Leopard, iLife och iWork snart, och då får vi alla veta om trådskaparens teori stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas att iLife kommer med i Leopard. Däremot så vet jag inte. Ska bli kul att se :)

469391[/snapback]

I vilket fall som helst så får man med iLife när ma köper en ny Mac. Du ska ju köpa en Mac, så då får du ju med iLife. Frågan är hur det blir för dem som redan har en Mac, och skaffar Leopard. Kommer de att få köpa iLife separat, eller kommer det att ingå i Leopard. Hur blir det för dem som vill ha nya iLife, men inte vill uppgradera till Leopard? Kommer iLife gå att köpa separat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...