Axelman Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Laddade hem ftp-programmet FETCH för att prova. Andra gången i dag jag startade påstod en ruta att min provperiod gick ut för ett HALVÅR sedan!!! Fattar ingenting..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Du kanske provade Fetch då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 27, 2003 Author Share Posted October 27, 2003 Nix. Har aldrig kört den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Prova kasta: com.fetchsoftworks.Fetch.plist & Fetch Prefs Så kanske du får "prova" Fetch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 27, 2003 Author Share Posted October 27, 2003 Kastade 3 prefsfiler och simsalabim så gick det! Stängde av Fetch och startade igen och poff så var det stopp... Jag har en dum idé. Datumet på min klocka på iBooken visar 03-10-27. Fetch säger att provtiden "expired 2003-03-10." Kan Fetch läsa in datumet fel? Vad korkat det lät.... mamma.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Nordström Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Du menar något i stil med "Äggen är bäst före 08-07" och man vet inte om det är 8 juli eller 7 augusti som avses. Amerikaner skriver ibland MM-DD-ÅÅ (Månad-Dag-År) medan vi antingen skriver ÅÅ-MM-DD eller DD-MM-ÅÅ. Fetch kanske är en korkad amerikan? (Ursäkt uttrycket) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 27, 2003 Author Share Posted October 27, 2003 JA! Precis vad jag menade. Börjar bli trött.... skulle det kunna vara så? Men har man inte lite bättre ordning på programmeringen än så?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Du kanske ska utvärdera Transmit eller nåt annat istället? Jag ftpar inte så mkt och har fetch inlagt men mian bokmärken är borta eller nåt för bara error -50 men jag ftpar så liste så jag har inte orkat bry mig så jag skriver in uppgifterna manuellt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 28, 2003 Author Share Posted October 28, 2003 Jo, det finns ju fler ftp-program. Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
progg Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på. Det börjar lika ett filosofiskt forum… "Ur led är tiden, och vi med den - fast korven den har två!" Ursäkta - jag är lite speedad nu. Har varit för mycket idag… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 28, 2003 Author Share Posted October 28, 2003 Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på. Det börjar lika ett filosofiskt forum… "Ur led är tiden, och vi med den - fast korven den har två!" Ursäkta - jag är lite speedad nu. Har varit för mycket idag… "Bollen e rund; ända in i kaklet!!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Men de flesta säger ju att Fetch ändå är uselt Jag har den av gammal vana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.