Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tiden går FORT med...


Axelman

Rekommendera Poster

Laddade hem ftp-programmet FETCH för att prova. Andra gången i dag jag startade påstod en ruta att min provperiod gick ut för ett HALVÅR sedan!!! Fattar ingenting.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kastade 3 prefsfiler och simsalabim så gick det! Stängde av Fetch och startade igen och poff så var det stopp... :angry:

 

Jag har en dum idé. Datumet på min klocka på iBooken visar 03-10-27. Fetch säger att provtiden "expired 2003-03-10." Kan Fetch läsa in datumet fel? Vad korkat det lät.... mamma....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Du menar något i stil med "Äggen är bäst före 08-07" och man vet inte om det är 8 juli eller 7 augusti som avses. Amerikaner skriver ibland MM-DD-ÅÅ (Månad-Dag-År) medan vi antingen skriver ÅÅ-MM-DD eller DD-MM-ÅÅ. Fetch kanske är en korkad amerikan? (Ursäkt uttrycket)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JA! Precis vad jag menade. Börjar bli trött.... skulle det kunna vara så? Men har man inte lite bättre ordning på programmeringen än så??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske ska utvärdera Transmit eller nåt annat istället? Jag ftpar inte så mkt och har fetch inlagt men mian bokmärken är borta eller nåt för bara error -50 men jag ftpar så liste så jag har inte orkat bry mig så jag skriver in uppgifterna manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det finns ju fler ftp-program. Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på.

Det börjar lika ett filosofiskt forum… :lol::lol::lol:

 

"Ur led är tiden, och vi med den - fast korven den har två!"

 

:blush: Ursäkta - jag är lite speedad nu. Har varit för mycket idag…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det var just det här med att tiden är ur led som jag skulle vilja ha ett svar på.

Det börjar lika ett filosofiskt forum… :lol::lol::lol:

 

"Ur led är tiden, och vi med den - fast korven den har två!"

 

:blush: Ursäkta - jag är lite speedad nu. Har varit för mycket idag…

"Bollen e rund; ända in i kaklet!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...