Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Var har ni era Macworld?


Scocstoc

  

30 medlemmar har röstat

  1. 1. Var har ni era Macworld?

    • På toa
      8
    • på jobbet
      2
    • I sovrummet
      4
    • I vardagsrummet
      5
    • I hemmaateljén/hemmakontoret
      3
    • I gillestugan
      0
    • I köket
      1
    • I bilen
      0
    • I en ledig framtid
      2
    • Har slarvat bort den
      1


Rekommendera Poster

Nu vet vi när Nils utvärderar sin nya skapelse, se tråden "Va?!? Hm.. Det var mystiskt" i brev till Macworld.

Var tillbringar ni er kvalitetstid med era nya nummer av era olika Mactidningar?

 

Hoppas jag får detta att fungera nu bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om MW är en renodlad skittidning. :lol:

Forumet blir mer och mer fyllt av skitsnack.... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som om MW är en renodlad skittidning. :lol:

Fy, så säger man inte!! ;)

Nils & Co gör ett utomordenligt jobb!

 

Tyvärr så störtdyker jag inte över tidningen, den får ligga på bordet i vardagsrummet.

 

Sen när jag har bläddrat lite i den för att överblicka vad den innehåller lägger jag den på bordet igen

De närmaste dagarna läser jag den sedan lugnt och omsorgsfullt liksom en troende läser Bibeln

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj då! Ser nu att jag postade tråden på fel ställe, skulle ha varit på frisnack förstås!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De närmaste dagarna läser jag den sedan lugnt och omsorgsfullt liksom en troende läser Bibeln

:D

Jag är troende, Om du skulle lästa MW lika ofta som jag läser Bibeln så skulle du inte läsa den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyckte just alternativet "Har slarvat bort den" passade extra bra för mig.. För jag äger just en MacWorld-tidning... som jag dessutom har slarvat bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill förtydliga mig lite. Jag har den på dass eftersom det är en skitbra tidning! ( Där satt den!!! ) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett par tidningar i väskan som jag släpar runt och läser när det finns tid…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

I Bokhyllan på hedersplatsen givetvis...

det finns väl inget annat alternativ :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag nämnde här om veckan så inträffade det en liten malör med avloppssystemet..... när proppen gick ur så att säga så var en tidskriftssamlare i första skottlinjen. Inte nog med att vi fick slänga en massa Knasen-tidningar :pinch:

några MW gick in i himlen också....... smiley_crying_2_thumb.gifsmiley_crying_2_thumb.gifsmiley_crying_2_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag nämnde här om veckan så inträffade det en liten malör med avloppssystemet..... när proppen gick ur så att säga så var en tidskriftssamlare i första skottlinjen. Inte nog med att vi fick slänga en massa Knasen-tidningar :pinch:

några MW gick in i himlen också....... smiley_crying_2_thumb.gifsmiley_crying_2_thumb.gifsmiley_crying_2_thumb.gif

Men Axelman...så får man inte göra :polis:

Knasen tidningar det är ju skottpengar på dom... du skulle givetvis skicka dom till mig

och Mac World nej... nu får du se upp så du inte blir tagen av 2 män i vita rockar :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag LOVAR att du inte ville ha dem sedan bajskorvarna hade varit på besök..................... :sick::sick::sick:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag LOVAR att du inte ville ha dem sedan bajskorvarna hade varit på besök..................... :sick:  :sick:  :sick:

givetvis skall du skicka dom innan du använder dom som tätningsmedel...

 

Tätningsmedel finns det andra tidningar som passar bättre...

 

PC för Alla , Computer Sweden , Mikrodatorn för att nämna några

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...