Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

LG's iPhone


woodztream

Rekommendera Poster

kommer aldrig köpa LG igen, har en nu och den suger ganska hårt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har aldrig träffat nån som är nöjd med sina lg-köp. förutom en tv vi hade hemma. MEN den blev slutligen utbytt till en philips istället. död pixel på lg's

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lg gör faktiskt helt okej hembio-produkter som tv och dvd...men telefonerna är sega är riktigt dåligt ljud i de både för den som äger den och de som pratar med den personen i fråga genom telefon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har aldrig träffat nån som är nöjd med sina lg-köp. förutom en tv vi hade hemma. MEN den blev slutligen utbytt till en philips istället. död pixel på lg's

466480[/snapback]

 

Då har du inte träffat mig. ;)

 

Nej, men jag har en LG-mobil som jag är nöjd med. Betalade inte mycket för den iofs men den levererar en hel del bra grejer för det priset. Hade en CRT-skärm ifrån LG också som jag var mycket nöjd med. Faktum är ju att Apple faktiskt körde med LG-skärmar i sina datorer förrut. Vet inte om de fortfarande kör med sådana dock.

 

Angående telefonen så ser den ju trevlig ut men jag kör nog hellre på iPhonen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med saker helt tillverkade i Asien är detta.

 

Asiater är usla på design och logik.

Asiater är utmärkta på att tillverka högteknologiska saker.

 

Alltså ska saker utvecklas i EU/USA etc och tillverkas i asien. Inte båda i asien. Då blir det pannkaka i OS osv som med Samsung/LG osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i asien så är dom bra på att kopiera (dom kopierade redan på 1800talet)

467022[/snapback]

 

Grabbar ni har precis gått på en av de stora myterna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med om det där att asiatiska företag skulle vara sämre på design. Titta på PS3 och Wii. Betydligt snyggare konsoller än Xbox 360. Sony är ju en utav Apples största konkurrenter och Sony är japanskt. Finns egentligen inte många amerikanska företag som är duktiga på design förutom Apple då förstås. LG och Samsung har gjort några väldesignade saker också. Så jag tycker snarare att det är tvärtom. ;)

 

Se bara på HP, IBM och även till stora delar Dell. De gör alla ganska fula maskiner om du frågar mig. HP är värst som tror de kan design men gör skrattretande fula datorer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Nu ska vi inte hoppa på asiater, de är riktigt duktiga

 

Titta på Toyota, Sony, Nintendo, Samsung som gör ruggigt fina saker

 

Jag gillar designen på bla Vaion och Samsungs LCD-Tv apparater

 

Däremot håller jag med om att gränssnittet i LG och Samsung suger hårt, har haft mobiler från bägge märkena (dock bara en gång)

 

Kineserna kom ju på porslin, det har vi kopierat. Klart som fasen att en ide kopieras om den är bra.

 

 

 

Apple är mig veterligen det enda amerikanska företaget som kan designa. Motorola gör ju ryssligt fula saker (utom Razr då) där kan vi snacka fult GUI

 

HP gör snygga datorer, iaf Pavilion DV serien

Dells datorer är sådär

 

Under katergorin fula laptops faller framförallt

Acer

IBM (Think pad)

FujitsuSiemens

 

 

Snygga datorer tycker jag däremot att HP och Sony gör

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla pa SonyEricssons mobiler. De fulaste ar antagligen de som Designas i Sverige och de snyggaste de som designas i Japan.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra design och snyggt är ju inte direkt samma sak.

Bra design är design man inte tänker på - för den är ju som den givetvis skulle ha varit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda anledning till att Apples design är så clean är ju för att det är en engelsman som skapat den, tror jag iaf. Kolla bara när en jänkare ska försöka designa en bil, haha....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...